Wie heeft dit ook?! Te weinig hcg in het bloed

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nans, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nans

Nans Lid

13 okt 2005
    43
    0
    0
    verzorgende
    zeeuws vlaanderen
    Vervelend dat je nu ziek bent. Hoop dat het snel over is want is natuurlijk nooit leuk. Ik had vanochtend wat bruin slijmverled. Wat dat nu weer voor reden heeft... Heb ook steeds wat lage buikpijn. Nou ja, we zullen wel weer zien. Ik heb nog ff te gaan als het goed is.
    Liefs Nans

2. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hoi dames,
    zo herkenbaar. Ik ben nu 4 dagen overtijd en mijn test teste negatief. Ik wacht ook gewoon nog maar even af, want je lichaam kan je zo voor de gek houden, en testen is inderdaad duur. Als ik over 7 dagen nog niet ongi ben, dan ga ik weer testen en anders even naar de HA.

3. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

He gezellig jij ook 4 dagen overtijd hahhaha. Ik had vrijdag getest en was negatief. Nu wil ik wachten tot woensdag of donderdag omdat ik dan een week overtijd ben.

Spannende tijden he hahaha.

Liefs

4. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    Ja raar hoor het vrouwenlichaam.
    De griep is over maar heb zon ontzettende keel voelt alsof hij heel erg dik is maar zie er niets bijzonders aan voor de spiegel
    En heb ook overal aders, buik, liezen, benen, borsten heel erg duidelijk heb ik echt nog nooit gehad en volgens mij had ik gisteren weer mijn ei. (als dat het al was, heb al 6 weken last van mijn buik) zon buikpijn gisteren en zon druk op mijn borst zo raar allemaal.
    wordt gek vanmezelf

5. Nans

Nans Lid

13 okt 2005
    43
    0
    0
    verzorgende
    zeeuws vlaanderen
    Hej hej, ben ik weer.
    Heb me geloof ik een beetje misrekend van de keer. Dacht helemaal zeker te weten dat ik morgen ongi zou moeten worden.... is het nog een week later. Heb ik net vorige week flink geklust... zal wel weer een gemiste kans zijn denk ik. Nou ja we zien het wel.
    Heb wel enorm zere tepels en opgezette borsten. Ook een dag of 2 last van mijn buik gehad, weet niet of het de eisprong of innesteling was?! Ben helemaal de tel kwijt.
    Maar goed we hebben nog maar effe geduld.

Deel Deze Pagina