Rare vraag: Mijn binnenste komt naar buiten?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mupkuh, 20 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hi Meiden,

Ik heb een rare vraag: Mijn binnenste komt naar buiten.

Ik checkte net of ik wat slijm kon ontdekken. Heb namelijk vermoedelijk mijn ei gehad, maar nog geens slijm gehad.

Normaal voel ik heel duidelijk mijn ingang, maar nu voelde ik een soort bobbel. Het lijkt wel of mijn vagina naar buiten komt. Heel raar.

Heeft iemand hier ervaring mee?

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Helemaal niemand?

3. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Sorry, Mupkuh, nog nooit gehad. Wel dat net na mijn ei het zeg maar allemaal wat dikker/meer doorbloed lijkt daar ofzo, maar dat bedoel je zo te lezen niet ;)

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Lijkt er wel een beetje op Mieppie, misschien omdat alles dikker en voller is het een beetje naar buiten komt.

5. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Je baarmoeder wisselt in hoogte, soms kan hij heel laag zitten en lijkt het of hij naar buiten komt, waarschijnlijk als je op je rug gaat liggen voel je het veel minder.

De baarmoederhals: in het eerste deel van de cyclus is de baarmoederhals gemakkelijk met je vingers te voelen. De consistentie is dan stevig en je voelt een kleine opening. In de dagen voor de eisprong komt de baarmoederhals onder invloed van oestrogeen hoger/dieper in de vagina te hangen en is dan moeilijker te bereiken. De consistentie wordt weker en de opening wordt groter. Na de eisprong zakt de baarmoederhals weer en wordt weer steviger. Zorg ervoor dat je de baarmoederhals altijd in dezelfde positie voelt. Als je de stand en de consistentie van de baarmoeder gedurende een cyclus gevolgd hebt kun je de volgende cyclus goed bepalen wanneer de vruchtbare periode aanbreekt

6. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Oh en mupkuh, als je datnu voelt betekend dat dat je nu in ieder geval geen eisprong hebt, als je het blijft volgen en de baarmoeder dan heel diep bijna niet te voelen is, dan kan dat je eisprong zijn.

Succes!

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Bedankt voor je info meid.

Aan mijn temperatuur te zien heb ik ongeveer gister mijn ei gehad. Klopt het dan dat je na je ei je baarmoeder weer goed voelt.

8. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    maar je baarmoedermond kan toch niet echt naar buiten komen?

9. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Haha dat hoop ik ook niet. Het is meer mijn vagina...

Deel Deze Pagina