Hulpmiddeltjes?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lucia, 26 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hallo,
    ik vroeg me af welke 'hulpmiddeltjes' jij/jullie gebruiken om zwanger te worden,welk effect deze zouden moeten hebben,of jullie al lang bezig zijn en of je enig effect merkt,enz...Ik ben zelf deze maand begonnen met tarwekiemoliecapsules en krijg normaal volgende week m'n maansteentje binnen :) Merk nog n,iet echt verschil maarja ben ook nog maar net bezig ;) Als jullie nog opties hebben voor de poll,laat het dan maar weten. ;)

    Grts Lucia xxxxxxxx
     
  2. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik wou er een poll van maken maar dat gaat dus niet :confused:
    Altijd als ik op keuze toevoegen of ok klik kom ik weer op het beginscherm terechten kan ik opnieuw beginnen!
     
  3. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ikzelf slik foliumzuur, tarwekiem- en teunisbloesemcapsules (ongeveer 1 keer per dag, terwijl je deze eigenlijk 3 x daags moet slikken) en ik heb een maansteen. Sinds ik de maansteen heb heb ik wel weer een normale cyclus, laten we hopen dat de rest van de supplementen mij nu hebben geholpen om zwanger te raken!
     
  4. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Grrr waarom kan ik hier nou geen poll van maken?! :confused:
     
  5. Kara23

    Kara23 Actief lid

    29 dec 2005
    195
    0
    0
    Hihi, ik weet het niet!

    Ik gebruik hetzelfde als Molly en ik heb ook nog een malachiet om mijn nek hangen voor een regelmatige cyclus!
    Nu maar hopen dat het gaat werken!

    x
     
  6. Niek76

    Niek76 Lid

    25 okt 2005
    27
    0
    0
    Hallo allemaal.
    Doordat ik hier wat positieve dingen las over teunisbloemolie ben ik vandaag ook naar een speciaalzaak met oa homeapatische artikelen gegaan. Ik ben bewust naar een zaak gegaan waar ze verstand hebben van dit soort dingen omdat ik graag weet wat ik slik. Nu zag ik tot mijn verbazing op de verpakking staan dat het NIET bij zwangerschap mag. Ik stond dus wel een beetje raar te kijken en heb het nagevraagd. Maar ook de dame achter de toonbank vertelde dat het dan beter niet gebruikt kan worden. Ze had het erover dat visoliecapsules wel gebruikt werden. Maar nu weet ik dus niet meer wat ik moet doen. Ik heb ze maar niet meegenomen. Ik ben nu dus wel een beetje in de war. Ik ben al wel begonnen met de tarwekiemoliecapsules en draag ook de maansteen. Soms vraag ik me wel af of het echt allemaal zou helpen, maar ik wil zo graag dat ik alles aangrijp.
    Heeft iemand wel vaker 'negatieve' dingen gehoord over de teunisbloemolie??

    Groetjes, Niek
     
  7. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ik hoor dit voor het eerst en schrik er wel een beetje van. Ik heb hier ergens gelezen dat het wel goed voor zwangerschap is. Maar als het waar is wat je schrijft ga ik er maar mee stoppen denk ik..
     
  8. Kara23

    Kara23 Actief lid

    29 dec 2005
    195
    0
    0
    Nee, daar heb ik nog niets over gehoord! :eek: :eek: :eek:
    Dan stop ik er misschien maar mee, ik slik ze toch alleen maar 's ochtends, omdat ik het 's middags en 's avonds vergeet. Dus het heeft toch niet veel nut!
    Dan hou ik het wel bij de teunisbloemolie!
     
  9. Kara23

    Kara23 Actief lid

    29 dec 2005
    195
    0
    0
    OEPS, foutje!
    Ik was in de war met tarwekiem! Al die pillen.............. :(
    Dan stap ik misshien maar over op die visolie-dingen!?!
     
  10. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Nee Mir, die zijn juist niet goed, de tarwekiem kun je gewoon blijven gebruiken!
     
  11. Kara23

    Kara23 Actief lid

    29 dec 2005
    195
    0
    0
    Ja, hihi, ik zag het! Het lijkt ook zo op elkaar allemaal!
     
  12. Cinderella

    Cinderella Bekend lid

    20 mrt 2006
    752
    0
    0
    voed.ass.
    Breda
    Ik slik alleen foliumzuur.
    Ben 1 januari gestopt met de pil,
    en nu maar afwachten.
    Als het na een paar maanden niet 'vanzelf' gaat,
    ga ik misschien wel kijken voor 'hulpmiddelen'.
     
  13. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik slik nu alleen nog maar foliumzuur, toen ik tarwekiem slikte werd ik duizelig en ben fat nu niet meer, of het een bijwerking was weet ik niet maar voel me nu wel prettiger.
    de maansteen draag ik ook niet meer, heb nu wel een keer een normale cyclus gehad, maar volgens de test was de steen niet goed voor mij.
    ben deze ronde wel begonnen met temperaturen maar dan eigenlijk alleen om te kijken of ik een test moet gaan kopen of niet tegen mijn NOD tijd.
    vind het wel erg leuk om dat op FF te doen, krijg veel info en maakt voor mij veel duidelijk.

    liefs,
    Neeltje
     
  14. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ik heb dus de teunisbloesemcapsules ook geslikt en ben nu zwanger, zou dit dan kwaad kunnen?
     
  15. Niek76

    Niek76 Lid

    25 okt 2005
    27
    0
    0
    Hartstikke leuk joh! Gefeliciteerd!!

    Hier heb ik veel goede dingen over die capsules gehoort dus het lijkt me niet echt schadelijk. Ik zou ze alleen zelf niet meer gebruiken omdat ik dus zelf in de winkel hoorde dat ze beter niet gebruikt kunnen worden. Maar als het echt helemaal taboe was zou het toch al lang hier bekend zijn of niet soms. Ik zou me er maar niet druk over maken en gewoon lekker genieten. Maar oke, ik weet ook dat ik dat makkelijk kan zeggen. Als je het echt graag wilt weten zou je een verloskundige kunnen bellen.

    Ik hoop niet dat ik nu mensen aan het schrikken heb gemaakt door te zeggen dat ik hoorde dat de teunisbloemolie capsules beter niet gebruikt kunnen, maar ik vond echt dat ik dit moest doorgeven. Hoe mee info hoe beter het me lijkt.
     
  16. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Dat is ook zo Niek, ik ben er nu in ieder geval mee gestopt. De tarwekiemcapsules slik ik nog wel, of is dat niet meer nodig nu ik zwanger ben?
     
  17. fredje8

    fredje8 Fanatiek lid

    31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    hey molly, proficiat!!1

    Ik ben ook gestart met tarwekiemoliekapsules ben benieuwd!!!
    Ik hoop dat het gat werken, de foliumtabletten slik al bijna twee jaar!
    liefs fredje
     
  18. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ik hoop het ook voor je Fredje, er zijn al een aantal net-zwangeren die ook de tarwekiemcapsules hebben gebruikt, dus wie weet!
     
  19. Rachel1984

    Rachel1984 Fanatiek lid

    22 feb 2006
    4.341
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik slik alleen foliumzuur.
     
  20. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    ik neem ook de tarwekiemoliecapsules,alleen vergeet ik ze vaak in te nemen grrr.Moet er nog aan wennen denk ik.
     

Deel Deze Pagina