Hallo allemaal Ik hoor hier veel verhalen en ervaringen over vruchtbaar slijm en evt klodders en dat soort zaken rond de eisprong. Ik probeer dat ook bij mezelf te ontdekken maar ik heb daar nooit last van en ik heb ook geen doorzichtige afscheiding waarmee je draden kan maken. Is dit normaal? Ik word hier wat onzeker van. Groetjes
hé hoi ik heb er ook geen 'last' van hoor.. en ook nooit niet gehad.. ging me net als jij wat onzeker voelen.. maar bijna 2 jaar geleden heb ik een zoon gekregen dus zonder die 'gekke dingen' kan je ook gewoon zwanger worden hoor succes met zwanger worden groetjes
Ik had er in mijn onderbroek ook geen last van.Maar je moet het slijm controleren wat aan je baarmoedermond zit.Dus als je met je vinger naar binnen gaat..ongeveer 7cm diep en dan schuin omhoog richting je buik dan voel je een slurfje.Daar draaide ik altijd een paar keer omheen met mijn vinger en dan nam je je vinger eruit en trok je draadjes of niet.Ook kan je dan meteen voelen daarbinnen of deze zacht is open en hoog (dus dieper) of hard laag en gesloten (kan je dan makkelijker bij) Ik had altijd iets van 4 a 5 dagen eiwitslijm met draden en de 3de dag nadat dit weg was pas ei.Ow en dat was altijd rond dag 17 a 18 dat het begon te draden. Succes
Ik heb tot en met gister ook alleen wat waterige afscheiding gehad terwijl ik wel echt steken had in mn eierstokken en dacht dus steeds zou dit het nou moeten zijn? Tot ik vandaag echt ineens een klodder in mn slipje aantrof waar ik draden van kon trekken. Ik snap ook nu echt pas het eislijm verhaal t ziet er ook echt zo uit en t voelt precies tzelfde.
Ik zie dat je net met de pil bent gestopt.. Bij mij duurde het een paar maanden voor ik echt duidelijk verschil ging zien tussen mijn slijm (ik weet niet of ik het in het begin niet had of niet duidelijk zag).. Laat je er niet te onzeker door maken, want inderdaad sommige vrouwen hebben dat minder.. en dat betekend niet dat je niet zwanger zal/kan worden.. succes ermee!
Ik ben ook 8 juli gestopt met de pil! En ik heb ook helemaal geen last van slijm en ook nooit gehad. Kan me er dan ook niks bij voorstellen. Ik ben deze maand nog steeds m'n eisprong aan het zoeken (die zou ik vorige week al moeten hebben) en ik voel en zie nog helemaal niks. En troost je, ik word er ook onzeker van. Heb je hier wat aan? Liefs, Kate
Dat kan, je kan cervix slijm hebben dat zich niet openbaard of iets minder dan gemiddelt waardoor je het niet ziet. De eerste ronde waarin ik zwanger raakte had ik die maand ook geen cervix slijm gezien volgensmij terwijl ik het meestal heel duidelijk had, dus het zegt niks hoor. Maak je er maar geen zorgen over.
Jij hebt mijn wereld in 1x zo veel duidelijker gemaakt!!!! zit op mijn eisprong te wachten (lang verhaal) en begon met net af te vragen hoe dit nou in elkaar zat en toen kwam ik jouw tegen!!! Thanx!!!!