Yep voor de 3e We hebben een dochter van 3 jaar en een zoon van 11 maanden. En willen stiekem nog een wondertje erbij,. en aan die kriebels daar doe je niks aan
Hoi meiden, Nou tot op nu toe heb ik verder geen bruinverlies meer gehad.. Dus gisteren en eergisteren dus wel..En wat doorzichtige slijmverlies vanmorgen gehad maar verder ook niet meer vandaag.. Zou het dan toch zo zijn? Spannend hoor.. Merk ook wel dat ik niet echt fittig ben..licht misselijk, bij vlagen, maar moet niet spugen ofzo... Hoe is het met jullie kwaaltjes enz? xx MG
Wij hebben het altijd gehad over 3 kinderen, toen de 2de geboren was toch besloten niet voor een 3de te gaan, maar de kriebels bleven toch wel bij ons allebei, dus nou besloten er toch voor te gaan. Zo spannend allemaal he. Ik heb nog steeds heel af en toe bloedverlies, maar eigenlijk alleen bij het afvegen. En kwaaltjes blijven...druk in de onderbuik, steken, af en toe raar gevoel in mijn borsten (niet pijnlijk/gevoelig). Uiteraard hoop ik dat ik zwanger ben, maar ben bang dat het van het ontpillen is.Dus ik wacht maar geduldig af. Las nou trouwens dat je tijdens je eisprong last kunt hebben van slijmverlies (cervixslijm), dat heb ik vorige week gehad, maar zou afgelopen maandag eigenlijk maandag mijn ei hebben. Toen was ik nog nog niet/net gestopt met de pil. Dus snap niks van mijn cyclus maar mijn lichaam waarschijnlijk ook niet haha. We moeten maar gewoon geduld hebben.
Hoi Maudje, Ja hetkan van het ontpillen zijn.Maar ik heb mijn ei al lang en breed gehad hé..van 21 op 22 aug.en precies een week na mij eisprong heb ik last van bruinverlies..dagen..eergisteren en gisteren.Vandaag niet meer. Zelf heb ik opzich wel 'goede'' hoop.Ik wacht natuurlijk ook maar gewoon af, mee kun je ook niet doen natuurlijk En inderdaad zoals wat jij beschrijft als je last heb cervixslijm, dat bekend dat je vruchtbaar bent/in die periode bent. Wanneer verwacht je je NOD ongeveer?of heb je geen idee? succes met wachten!
Rond 12 september zou mijn nod zijn maar dan zou ik afgelopen maandag mijn ei gehad hebben. Het cervixslijm had ik vorige week al. Maar dat lijkt mij vreemd, want de week ervoor was ik ongi. Toen ik zwanger wilde worden van mijn 2 kids had ik echt mijn ei op de dagen zoals het op vele sites aangeven. Dan zou je inderdaad zwanger kunnen zijn...ik hoop het voor je. Is het je eerste kindje ?
@:missguit... Hier ook sinds dinsdag niks meer(gelukkig) En ik had het natuurlijk vanaf mij ei.en niet een week later!! Af en toe ook nog krampjes maar verder niks. @:maudje.... Somige hebben paar dagen voor ei en tijdens en na... Ik heb het alleen heel klein beetje zo rond mijn ei. Mijn man zit soms nog wel in twijfel omdat hij graag alles wil geven en dat wel beperkter word met meerdere kids! Wat ik wel had vermorgen na het douchen......toen ik me afdroogde leek wel of ik leeg liep,.echt heel vreemd was net water! Vrouwen lichaam is echt 1 groot vraagteken!