ik heb al zeker 4 dagen niks gegeten. Ik kook wel maar ik heb gewoon weg geen honger ik wil wel eten maar heb steeds het gevoel alsof ik helemaal vol zit....alsof ik pas gegeten heb. Ik wil heel graag wat eten maar heb totaal geen honger en het lijkt me heel slecht zo lang niks eten
Idd yoghurt of een crackertje met kaas ofzo. Maar drink je wel dan? Lijkt me ook niet echt gezond. Ik zou 1 ochtend niet eens volhouden, dan val ik meteen flauw...
Ik ken het wel, en heb er eigenlijk geen verklaring voor. Soms denk ik dat het samenhangt met stress of vermoeidheid, en soms zit mijn buik gewoon vol omdat ik verstopt ben. Ik zou idd wel wat eten, ook al heb je geen honger. Je hongergevoel gaat namelijk over als je niks blijft eten (het kan zelfs een prettig "high" gevoel worden, niet goed). Wacht dus niet op het signaal dat je honger krijgt, maar eet in kleine beetje nu al wat. Zorg er wel voor dat het voedzaam en vezelrijk is! Sterkte
ja drinken doe ik wel maar doe ik in het algemeen ook niet echt veel mijn man drinkt liters en ik doe het met 6 glaasjes per dag. Vermoeidheid zou wel kunnen. Stress heb ik niet echt. Ik pak de cracker eventjes uit de kast hihi ik heb vaak van zo'n rare acties ik heb ook wel eens 1 keer in de zoveel tijd dat ik zeker 2 weken aan een stuk wakker ben zonder moe te worden....ik ben gewoon raar
ik had het toen ik afgelopen dagen griep had, maar ik denk dat het ook bij stress zo kan zijn. wel iets eten, kleine beetjes zodat je maag-darmstelsel weer gaan werken, dan krijg je vanzelf weer eetlust.
Goed zo even een crackertje eten!! Woow 2 weken wakker zonder moe zijn...Knap hoor hihi. Probeer iig wat siroop ofzo te drinken heb je ook wat suiker binnen Ik dronk ook nooit zoveel, altijd te weinig maar na mijn zwschap drink ik een stuk meer.
Ja 6 crackertje haha nog niet echt veel ik heb nu al wat uit de vriezer gelegd wat ik super lekker vind dus mss morgen meer geluk.
Honger of niet, je moet toch echt eten. Niets of te weinig eten is heel ongezond. Dus je kunt dan beter met tegenzin wat eten. Zorg gewoon dat je je dagelijks benodigde hoeveelheid binnen krijgt. Dus ook al voelt het alsof je niets nodig hebt, gewoon de normale maaltijden eten.
Als ik geen of weinig honger heb, maak is wel eens verse soep. Ik eet er dan nog niet veel van, maar heb toch groenten en vitaminen binnen...
Maar als je weet dat niet eten niet goed is, dan eet je toch ongeacht of je honger hebt of niet? Je hoeft je niet direct helemaal vol te proppen, maar een beetje lijkt me toch wel noodzakelijk.
Hey mamabeer.... het lijkt mij ook wel het gevolg van moeheid of stress. Je zegt dat je niet echt stress hebt maar in een ander topic lees ik dat jullie heel veel tobben met jullie jongste. Dus misschien heb je het zelf niet in de gaten, maar het lijkt mij zeer stressvol. (ik bedoel het niet lullig ofzo en als ik er naast zit moet je het ook gewoon zeggen ) Probeer inderdaad wat te eten, al is het maar iets kleins. Eventueel vitaminepilletje nemen zodat je niks tekort krijgt. Liefs, DeeLighT
ik zie nu dat jij het bent Mamabeer, je zoontje ligt in het ziekenhuis toch? ik heb net een reactie geplaatst. ik kan begrijpen dat je geen eetlust hebt in die situatie. gelukkig ben je toch gaan eten groetjes