Hoelang duurde het voordat jullie zwanger waren na het verwijderen van een hormoon spiraaltje. Ik weet al wel dat je opzich gelijk zwanger mag worden na het verwijderen, maar komt dat vaak voor? Is een spiraaltje gelijk aan de pil qwa tijd om zwanger te worden? Wat zijn jullie bevindingen. Groetjes , paint
Oja zal ik ook maar even melden, op 12 febr is bij mij het spiraaltje verwijderd. Dat was op een maandag. En vrijdags had ik enorme krampen in mijn onderbuik. Toen had ik ook een klein beetje bruin bloedverlies. Daarna was het ook weer weg. Het voelde als of ik ongesteld moest worden maar dan heviger. Maandags weer bruin bloedverlies en dit hield een paar dagen aan. Af en toe ook wat sliertjes zeg maar. Was dit nou mijn eerste ongesteldheid na de verwijdering? Kan niet zeggen dat ik veel verloren ben. Is dat normaal zo'n eerste keer na jaren anticonceptie?
Ik denk dat dat bij iedere vrouw weer verschillend is. Ik heb zelf nog nooit een spiraaltje gehad maar toch. De ene is na 1 maand al zwanger als ze met de pil gestopt is en de ander doet er weer een maandje of 10 over. Het heeft natuurlijk ook met je cyclus te maken. Iedereen is weer anders. Succes verder
ik had het koper spiraaltje en die heb ik laten verwijderen in mei 2006 was gelijk zwanger zonder nog een menstruatie. alleen hellaas in augustus een miskraam gekregen. veel succes met zwanger worden.