Hoi Ik ben even benieuwd of iemand van jullie hier ook last van heeft. Ik moet namelijk regelmatig huilen zonder reden. Dan zit ik op de bank en krijg ik zomaar tranen. Pas geleden ook al toen mijn vriend thuis kwam. Hij vraagt en hoe gaat het en ik begon zomaar te huilen.(vreemd toch) Ook bij film kan ik nu gaan zitten huilen en dat deed ik eerst nooit voor mijn zwangerschap. Ben benieuwd of er meerder meiden last van hebben : : Heel veel fnuffels en groetjes kim
Haha hier nog iemand Ik kan janken om de kleinste dingen of soms om helemaal niks!!! Hormonen he hahah
hoi denise. Ja ik vind het maar raar wat hormonen met je kunnen doen. Maar ben al blij dat er meerdere zijn hihihi. Had dit namelijk nog nooit gehoord. Groetjes kim
Hier ook haha In het begin had ik nergens last van, bv ook niet van opvliegerigheid, maar sinds week 26 of zo ben ik me echt bewust van de zwangerschapshormonen haha en mijn man ook Tranen zonder reden, huil ze lekker uit, mij lucht het altijd op moet ik zeggen, ook al weet ik niet waarom ik huil dan!
Ik heb het ook een tijdje gehad. Het ging vanzelf, maar bij mij is het nu al een hele tijd over. Het was zo rond de 9de week ook tot de 13e ofzo. Nu voel ik me weer helemaal toppie. Echt nergens meer last van, alles voorbij, de huilbuien, misselijkheid, humeurtjes, vermoeidheid en winderigheid. Wat een genot om nergens last van te hebben en toch zwanger te zijn. Misschien gaat het ook gauw bij jou over. En anders: gewoon laten gaan joh. Hoort erbij.
hoi Heb ik het dan niet al heel vroeg in mijn zwangerschap. En zou het dan nog erger worden als ik wat verder ben of hoeft dat niet. Ja ben gewoon nieuwsgierig. Groetjes kim
Heb dat nog maar een paar keer gehad, laatste keer na het seksen.... Pfff ga dan maar is aan vriendlief uitleggen dat er ECHT niets is!!!! Arme jongen schrok zich rot
haha, heel herkenbaar, maar als je nagaat, er gebeurd veel in de media wat je aangrijpt, je kijkt een film wat je raakt, dit soort dingen konden vroeger op een hogere stapel en door die hormonen stapelt het niet meer zo hoog ofzo, gister werd even het nieuws van dag tot dag genoemd van de afgelopen week (incl die begrafenis van dat meisje) daarna een zielig liedje (nou ja niet als je naar de tekst luisterd maar het raakt je gewoon: wild horses van rolling stones) en dan hoeft er maar een appel verkeerd op de schaal te liggen en daar komen ze 8)
Hoi Hoi Allemaal bedankt voor jullie reacties. En zo zien we maar wat de hormonen met ons kunnen doen. Maar ja we weten waar het voor is. En ik heb het er graag voor over. Al moet ik zwembaden vol huilen als onze kleine maar gezond geboren word hihhi. Geniet er allemaal van. Groetjes kim
Ik heb nu juist last van spontane huilbuien, ook zomaar om nix! Laatst zaten we gezellie in een restaurant, was het ook mis. Tranen met tuiten, en waarom? Tja, hormonen...
Op zich is het wel makkelijk om alle "gekke" dingen die je doet af te schuiven op de hormonen, hihi! Alleen trapt mn hubby daar niet elke keer meer in...
Hallo ! Hier ook hoor, snel in tranen, snel geemotioneerd, sneller boos, sneller helemaal van slag en ik maak me veel meer zorgen over dingen waar ik voorheen nieteens aan dacht. Inderdaad ... hormonen ! Groetjes, Nikki F
Allemaal heeeeeel erg herkenbaar. Ik kan echt om helemaal niets heftig in tranen zijn. En dat vanaf week 6 ongeveer. Bij mij is het niet anders geworden nog, maar ik lach erom. Mijn vriend vraagt nu ook als ik verdriet heb: Hormoontje of probleempje. Het is eigenlijk altijd H. En dan terwijl de tranen over mijn wangen biggelen, lachen we ons ook een ongeluk.
whoehahahahah... mijn schatje weet ook af en toe niet wat hem overkomt....ben suuuuper knuffelig, huilerig etc.. maar goed effe huilen en is is weer over..
haha hier precies hetzelfde, moet overal om huilen!! en dan weer heel knufelig, voel me net een klein kind af en toe!! ook begin ik langzaam een beetje agresieve gedachten te krijgen, en kunnen veel dingen me irriteren.. ik hou het binnen, maar ben een stuk meer opvliegerig dan normaal, en heb een stuk minder geduld... die hormonen gaan als gekken tekeer bij mij, word er af een toe een beetje bang van. is dat normaal?
hoi judithteresa. Ik weet niet of het normaal is. Maar ik denk het wel. Je hoort zoveel dingen die hormonen met je kunnen doen hhih. Hoort er allemaal bij zullen we maar zeggen. Groetjes kim
Herkenbaar hoor die huilbuien. Ik had het vnl. in het hele begin. Dan reed ik in de auto naar huis en stond weer in de file een uur en moest ik gewoon huilen ineens. Kwam ik huilend thuis en mijn man zat me aan te kijken van wat is er met haar aan de hand. Ik heb het nu niet meer zo erg. Behalve als mensen ineens wat bezorgd zijn dat ik altijd zo druk ben met mijn werk, ook mensen op mijn werk vragen dan hoe gaat het met je..nou dan komt dus die brok in mijn keel weer en gaan mijn ogen prikken. Het slaat werkelijk nergens op..hahah.