natuurlijk is het nog veels te vroeg om het hartje van onze krummel te horen maar ik dacht wel vanaf wanneer kun je het eigenlijk horen en wanneer hoorde jij het? bij mijn eerste zwangerschap had ik zo'n ding pas rond de 18 week aangeschafd en kon hem natuurlijk al horen. nu ik zwanger ben van de tweede was ik wel benieuwd wat het op z'n vroegst is dat je het kunt horen.
Hier met 10 wkn en 5 dgn Wel heel zachtjes hoor, en als je even pech had verstopte die kleine zich. Nu is het veel duidelijker en constanter te horen. Liefs Monique
Vandaag toevallig. Ik heb geen angelsound maar een vriendin van mij wel. Ik hoorde het heel zachtjes en het was wel even zoeken.
Lijkt me ook wel leuk om zo'n ding aan te schaffen over een paar weken. Kan Eva naar haar Brusje luisteren. Maar zijn jullie niet bang dat als je t een keertje niet hoort, je gelijk super gestressd raakt?
Ik hoorde het pas na 12 weken, heb de placenta voor. Toen moest ik ook nog vaak echt goed zoeken. Pas de laatste twee weken ongeveer kan ik het snel vinden. Raak niet in paniek als je het niet direct kunt vinden!
ik had een angelsound aangeschaft met 17 weken ofzo,maar je leest overal dat je hem niet eerder mag gebruiken dat als je 12 weken bent geweest en me verloskundige waarschuwde daar ook voor, het is wel heel erg leuk ..echt een wonder
Ik heb er 1 sinds gister en vond het inderdaad wel even prutsen hoor! Gelukkig had ik al gelezen dat je er echt even de tijd voor moet nemen. Ik had 'm natuurlijk al geprobeerd en toen manlief zou luisteren, kon ik het hartje niet meteen vinden. Zegt ie: anders doen we het straks wel. Yeahh rigt, zo werkt dat dus niet. Da's meteen weer het dubbele. Het is erg bijzonder en mooi, maar ook wel spannend!
Logisch dat je het nu nog niet kan horen natuurlijk.. Ik heb niet zo'n ding, maar ik denk dat ik mezelf ook helemaal gek zou gaan zitten maken als ik het even niet zou horen. Dus dat doen we maar gewoon lekker niet
Ik heb het hartje voor het eerste gehoord met de angelsound met 11 wkn. 5 dgn. voor de tijd meende ik het wel te horen maar zo zacht en kort dat ik het niet zeker wist... nu moet ik vaak nog wel even zoeken maar het lukt wel...! Snap niet zo goed waarom het slecht is voor de baby voor de 12 weken, is toch een microfoon (en niet zo'n apparaat de VK gebruikt?)... ik druk verder niet op mijn buik ermee en ik neem aan dat de baby nog niet kan horen : ! Als het drukken op je buik slecht is kan ik ook geen broeken meer aan want als ik ga zitten drukt de broek ook in mijn buik... iemand een duidelijke reden waarom het slecht is voor de baby voor de 12 weken? Liefs Nelleke
Niet doen kimmeding, nergens voor nodig... misschien is je beebje heel erg beweeglijk of zit hij/zij verstopt... het lukt mij ook niet altijd om het hartje te horen maar maak me er niet druk om...! Komt goed... Liefs Nelleke
Jij heb hem tenminste al gevonden. Ik heb een op een dopler lijkend ding en ik heb tot nu toe alleen mijn eigen hartslag gevonden. Nou ja zal de kleine wel verstoppertje aan het doen zijn.
Ik zag inderdaad dat mijn banner het niet doet vandaag. Ik ben 12 weken en 1 dag vandaag. We lopen lekker dicht bij elkaar in de buurt hahaha.
Haha ja ik heb het in de gaten... Nou flink blijven zoeken met de angelsound en ik hoop voor je dat je het hartje snel hebt gevonden... zou moeten lukken nu je 12 weekjes bent...! Ik lees trouwens ook verhalen van sommigen die het hartje pas met 14/15 weken hoorden hoor SUCCES! Zal voor je duimen... Liefs Nelleke
Oh dan ga ik me niet druk maken. Zal morgen nog wel een keer proberen. Heb gister nog gezocht en ik wil het niet te vaak doen.
Nee heb je mooi goed raak je alleen maar gefrustreerd van als het weer niet lukt...! Succes morgen... Liefs Nelleke
En je weet dat je echt rond je schaambot moet zoeken, heel laag dus nog? Laat je niet gek maken en misschien lukt het over een paar dagen!