We hebben een dochter genaamd Lynn en begin september verwachten we het tweede wondertje. We weten niet wat het word. Echter komen we niet uit een meisjes naam.... Weten jullie een naam die bij Lynn past? We houden niet van lange namen. Ze moetren kort en krachtig zijn. Ik vond Sam een leuke naam, maar een collega haar dochter heet al zo. Ik vond Senna ook wel een leuke naam of Yara. Hebben jullie nog iedeeen?
Wat ik ook erg leuk vind is een naam met op het laatst twee dezelfde letters dus net als Lynn... Bijvoorbeeld dus Tess! Op meer namen kwam ik eigenlijk niet.
Leuke naam Finn, maar dan meer voor een jongen en de naam lijkt teveel op Lynn en dat lijkt me niet zo fijn!
Claire en Lynn of Lynn en Claire vind ik echt zo mooi samen Maar ook: Lynn en Roos (Rose) Lynn en Faye Lynn en Kate (Cate) Lynn en Lieva Lynn en Lara Lynn en Juna Lynn en Jolie Lynn en Jules
Britt vindt ik ook heel leuk. Lynn & Britt Lynn & Sem Lynn & Jenthe/Yenthe (komt de Y weer terug) Lynn & Lucy
Waarom doe je Tess niet dan?Vind ik wel mooi passen bij Lynn! Of: Lynn en Evy Lynn en Mila Lynn en Noa
Zeker weten Tes! Als wij een tweede dochter zouden krijgen, wordt het misschien wel Lyn/Lin (met 1 'n'). In jouw geval zou ik dan toch Tess doen (met 2 'ss-en').
Als het een jongen wordt zou het inderdaad Semm gaan heten. Tess vinden mijn man en ik allebei een erg leuke naam. Ik heb nog een lijstje die we wel leuk vonden, maar dat is helaas niet met twee dezelfde letters op het einde. Het lijstje is: Senna of Senne Nora Liv Yara Sterre Fenna Yessy Wat vinden jullie?
Lynn en Mila kwam het eerste bij me op. Grappige is, dat de combinatie ook al eerder is genoemd. Tess is inderdaad ook erg leuk...