Dames, Ik ben sinds gisteravond steeds met vlagen dizzy.... niet zo erg dat ik flauw ga vallen maar constant een dof gevoel in m'n hoofd en snel moe bij inspanning en zodra ik ook maar even voorover buig of ga staan uit m'n stoel of soms gewoon uit het niets errrrrrug dizzy, peoples die dit herkennen? Of zou ik gewoon ziek zijn of iets dergelijks.... wil mezelf uiteraard niet (weer) voor de gek houden, maar goed iedereen heeft elke maand uiteraard weer hoop en vind het toch wel erg vervelend dat die duizeligheid maar aan blijft houden!
In je onderwerp staat drie dagen na NOD, maar je banner zegt iets anders. Of bedoel je drie dagen na de eisprong? Als je nu drie dagen na je eisprong zit, dan kan het nog geen zwangerschapskwaal zijn. Daar is het nog wat te vroeg voor. Duizeligheid heeft soms te maken met een lage bloeddruk of een ijzertekort. Als het blijft aanhouden, zou je dat even kunnen laten nakijken.
Ik wist dat ik zwanger was toen ik bijna tegen de vlakte ging in een winkel. Ik had er in het begin ook last van!
Dat was voor mij ook een symptoom. Ik stond toen in een winkel en had het gevoel dat ik om ging vallen. Ik heb het trouwens het grootste gedeelte van de dag, net alsof ik niet op de wereld ben maar de wereld op televisie zie.