He meiden, morgen zijn mijn ouders 30 jaar getrouwd en nu wilden we graag een leuk cadeau geven. Hebben jullie nog leuke tips voor een leuk cadeau??
volgens mij zit dat mooie cadeau in je buik Misschien met zijn allen een foto laten maken, natuurlijk kan dat morgen waarschijnlijk nog niet :S
ja wij hebben mijn ouders met zijn 2en naar texel gestuurd, leuk mandje gekocht met de tickets, geld voor de boot, flesje champagne, kaarten voor ecomare. Mert hun gingen we ook een weekendje weg, en die fotoos hebben we in een fotoboek met harde kaft laten zetten en dat boek hebben we hun ook cadeua gedaan
He meiden, zitten inderdaad leuke ideeen tussen. Ik zal nog eventjes goed gaan brainstormen....! Foto's hebben we pas een anderhalve maand terug laten maken, dus die hebben ze inmiddels al cadeau gekregen. Ben vanmiddag al even met mijn moeder de stad in geweest, want ik hoorde dat ze ook een nieuwe printer voor de computer wilden hebben....! Dus we kijken wel even wat het leukste is. Dit topic mag eigenlijk wel dicht, want ze zijn morgen al 30 jaar getrouwd en de winkels zijn inmiddels ook al dicht hihi.