wie heeft dit ook?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door pampers, 12 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pampers

pampers Niet meer actief

hoi iedereen

6 juli ben ik bevallen van onze dochter. Ik heb een makkelijke bevalling gehad waarbij een knip is gezet. Die knip is gehecht met oplosbare hechtingen. Nu ben ik ondertussen (ruim 4 maanden later) al enkele keren teruggeweest naar de huisarts en gynaecoloog, is de wond gaan ontsteken, is en een kleine opening gemaakt zodat de viezigheid er uit kan, die is weer dicht gehecht, ben langs de binnenkant van mijn vagina geopereerd om alles weer open te maken omdat het helemaal dik en opgezet was en om het helemaal af te maken kreeg ik ook nog een peri-anaal abses hier bovenop waar ik aan geopereerd moest worden. Zit nu dus behoorlijk in de lappenmand. De plaats waar die knip is gezet gaat nu weer opnieuw zeer doen, dus denk dat ik er nog niet klaar mee ben. zijn er mensen die ook zulke problemen hebben? sorry dat het misschien wat klagerig overkomt, maar ben gewoon benieuwd of er nog meer van deze pechvogels zijn...:(

groetjes pampers

2. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ik wil je heel veel sterkte wensen. Had zelf een open wond die is gaan ontsteken, na 9 weken was deze pas dicht. Ik zat op het randje voor een operatie, het hoefde (gelukkig) niet. Ik kan me voorstellen dat je dit echt niet wilt. En wat mij betreft mag je klagen, het is toch echt niet leuk! Je hebt arnica druppels die wondgenezing bevorderen, misschien dat dat wat verlichting kan geven. En bij mij is het ook nog steeds gevoelig hoor, het heeft gewoon tijd nodig.

3. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Dit komt helemaal niet klagerig over hoor.
    Ben op de zelfde dag bevallen als jij en ik kan me voorstellen dat jij ook gedacht/gehoopt had dat je er nu wel een keer klaar mee zou zijn.
    Heb niet dezelfde klachten als jij, herken het dus ook niet. Maar wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat je snel opknapt...

Deel Deze Pagina