Wie heeft dit ook?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vlinderkind, 10 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Wie heeft er ook bloedverlies rond de ovulatie?

Ik heb dat sinds mijn mk vorig jaar augustus en dan alleen bij mijn linker eierstok. Raar toch...?

Wie heeft er ervaring mee en weet of dit kwaad kan?

2. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ik heb het vorige ronde ook gehad... geen idee hoe het komt maar deze ronde had ik er geen last van...

3. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik heb dat dit keer ook gehad. ik heb in april een bbz gehad en mijn linker eileider is weggehaald. vandaag bij de gyn geweest omdat ik sinds vorige week donderdag stevige buikpijn heb. echo gehad en er is bloed in mijn buik gezien. dit komt door je ei sprong, wat ik begrepen heb is dat het weinig kwaad kan (kan alleen wel vervelend zijn omdat dat zeer doet ).

4. veertje23

veertje23 Actief lid

2 mei 2007
    333
    0
    0
    Verzorgende
    Gelderland
    Ik heb dit ook een keer gehad precies in de vruchtbare dagen verloos ik ineens een klein beetje bloed. Mijn cyclus was die ronde gelijk ook langer van 31 dagen toen naar 35 dagen.

Groetjes Veer

5. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Ik heb dat ook. Iedere keer als mijn eisprong er is of eraan komt begin ik met menstrueren. Ben nu daarvoor ook doorverwezen naar een gyn.

6. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Ik heb last van iets bloed tijdens de eisprong (of als ie eraan komt daar ben ik nog niet achter)

Deel Deze Pagina