vraag voor een vriendin

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kyra75, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kyra75

    kyra75 Actief lid

    14 aug 2006
    391
    0
    0
    hoi even een vraag voor een vriendin van mij.

    ze denkt dat ze na haar eerste dg ongi gelijk na 7 dg vruchtbaar is.
    want ze is niet heel lang ongi altijd.

    ja rara maar ik wil haar dit toch eens echt uit de wereld helpen dat dat niet zo is.
    ze wil nl zwanger worden en met deze instelling lijkt mij het juist niet.

    dit kan toch niet kunnen jullie dit voor haar bevestiging.
    alvast bedankt
    kan ik dit morgen aan haar laten lezen.

    nou ik ga maar weer even werken

    groetjes kyra

    bedankt voor de moeite
     
  2. Miepie80

    Miepie80 VIP lid

    6 mei 2007
    8.101
    3
    0
    Ehm, hangt heel erg af van de lengte van haar cyclus. Ik heb vaak op dag 12 mijn ei, dus ben dan in theorie al vanaf rond dag 9 vruchtbaar ja. (en als je uitgaat van verhalen dat zaadcellen zelfs wel 5 dagen kunnen overleven al op dag 7). Dus bij een korte cyclus zoals die van mij kan dat. In principe moet ze haar cyclus nemen, daar 14 dagen vanaf trekken (zo rond 14 dagen voor je volgende ongesteldheid heb je je eisprong, maar kan een paar dagen verschillen). Die dag en de dagen ervoor is ze vruchtbaar.
     
  3. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Als je het zeker wil weten, moet je een ovulatietest gebruiken, temperaturen en/of slijmwaarnemingen doen.
    Ik heb gehoord van een vrouw met een cyclus van 30 dagen, die haar eisprong altijd pas op dag 20 had. Zij kluste rond dag 14 en dan kun je dus lang wachten. Maar er zijn ook vrouwen met vroege eisprongen.
     
  4. kyra75

    kyra75 Actief lid

    14 aug 2006
    391
    0
    0
    nou meiden alvast thanks ik print even de pagina voor haar uit en laat het haar lezen

    groetjes
     
  5. SheDevil

    SheDevil Fanatiek lid

    13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam

    Ik ben zo'n vrouw :)
    maar ik temp dus ik weet wanneer mijn ei ongeveer komt dus ik klus ni op dag 14 met de veronderstelling da ik zwanger word want da werkt ni bij mij. Heb mijn ei ook wel eens gehad op dag 11 en dan kreeg ik 9 dagen erna de :evil:
     

Deel Deze Pagina