Hoi, Wat doen jullie als ze s'avonds het potje of hapje niet lusten,en ook net aangeven honger te hebben,geven jullie dan nof een fles? Groetjes,
Als Kian zijn aondeten niet opeet, krijgt hij voor het slapengaan gewoon een fles net als normaal alleen wat eerder.
als ik vind dat danisha niet genoeg fruit/groent heeft gehad dan geef ik een klein flesje extra van 100cc ofzo
Tegenwoordig is Alyssa wat moeilijker met avondeten, en het komt dus regelmatig voor dat ze een gedeelte niet opeet, soms meer dan de helft. Ik geef haar dan gewoon wat yoghurt na, wat ze heerlijk vindt. En dan voor het slapen gaan gewoon een fles.
Ik geef sinds kort groenten (anderhalve week) en t gaat vrij aardig. Hij eet nu ruim n half potje op en krijgt sinds 2 dagen n 'toetje' toe. Ik dácht dus dat Justin genoeg had gehad om kw over 4 maar toen hij om 6 uur naar bed ging, had hij honger en ging niet slapen. Toen heb ik m nog 100 cc gegeven. Nu hebben mn man en ik besloten dat als hij minder als 3 kwart van mn potje heeft gegeten, hij nog 100 cc melk krijgt aangeboden. Anders niet hoor.
Als ze niet wil eten, net zoals gisteren, dan heeft ze pech gehad. Ze moet dan gewoon wachten tot 18.30. Dan krijgt ze de fles.
Dat is hier ook zo. Niet willen eten? Dan maar niet. Ik ga er geen vervangers voor geven. Hij krijgt dan gewoon weer op de nromale tijd zijn pap.
Bij Mali krijg ik er gewoon geen avondeten in..Het is drama! Ik heb alles geprobeerd..potjes,zelf gemaakt..aan tafel..niet aan tafel.. Alle tijd neem ik er voor maar ze vind het gewoon vies.. Ik geef haar dus nog wel een extra fles!