Beetje in de war hier. Ben moe, duizelig, misselijk en heb ineens heel veel zin in fruit. Dus trok mijn stoute schoenen aan en heb getest met een ovutest vanmorgen (omdat ik geen zwangerschapstest meer had) en ja hoor een posi test. Het kan alleen geen eisprong zijn want die heb ik al gehad op 18 sept. maandag 17 sept namelijk een vet posi ovutest. Sta helemaal te trillen, weet dat je LH piekt wanneer je zwanger bent maar kan het niet geloven. Vanmiddag een zwangerschapstest gehaald dus morgen testen. Wat denken jullie, ik wil niet te veel hoop hebben maar vindt het wel vreemd. _________________
O die sunnycloud spannend , ik duim met je mee! zou echt super zijn. Het zou zo maar eens kunnen he, ik hoop wel dat je het laat weten, Die symtomen klinken bekend hoor in de oren. groeten jennie
spannend! Ik heb vaker gelezen dat als je zwanger bent je ovu test ook posi is. ben benieuwd! laat je het even weten? liefs
ik heb het in mei geprobeerd nadat ik 3x positief had getest en idd ik had ook een posi ovu test, deed het meer uit de gein omdat ik dit soort dingen dus idd gehoord cq gelezen had, maar je mag er natuurlijk niet van uit gaan... ik zou zeggen, gooi er een zw.test tegenaan... hoop voor je dat ook die posi is meid... gr.smoekie
Klinkt misschien raar, maar aan de hand van een positieve ovulatie test wist ik ook dat ik zwanger was. Hoop het voor je. gr vruchtje
Nou hier dus een nega zwangerschapstest, wel raar allemaal maar we gaan maar weer naar de volgende ronde. Het is ons blijkbaar nog steeds niet gegund.
toen ik zwanger was had ik ook een paar dagen voor nod net als jij positief getest met een ovutest. een paar dagen erna met een zwangerschapstest en positief. ben je al ongie dan?want dan is er nog wel hoop denk ik hoor.misschien heb je nog te weinig hcg in je lichaam. als je nog niet ongie ben zal ik het over paar dagen nog een keer proberen.
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook eerst getest met een ovulatietest op mijn NOD, voor de gein. Had ook geen zwangerschapstest in huis. Was helemaal verbaasd dat die positief was, en dat gaf me hoop. De volgende dag een zwangerschapstest gehaald, maar die was negatief! Een hele teleurstelling. Toch werd ik niet ongesteld, dus toen 2 dagen later weer getest, en zwanger! Dus het kan nog steeds hoor! Ik duim voor je! Liefs Sara
Zie je Sunny!dit zijn positieve verhalen. Gewoon over een paar dgn. weer een test doen! Ik ga voor je duimen!