wie heeft dit ook???? als ik tegen de ongesteldheid aan zit dan moet ik vaker naar de wc toe om te plassen en dat is niet best hoe vaak en heb ik last van die ellendige steken bij mijn liezen ik heb ook een opgezollen buik en dat heb ik nou al een tijdje en dat had ik vorige maand voor het eerst dat vond ik zo al apart heel veel liefs samantha
ja herkenbaar denk dat je vaker gaat om onderandere te kijken of je ongi bent en als je buik wat opgeblazen is drukt hte misschien een beetje op je blaas
Dat heb ik ook elke maand Maar je went er wel aan Die steken voel ik meestal niet eens meer , maar dat plassen is irri . Nu voel ik die steken trouwens wel , maar ze zijn dan ook venijniger als normaal Groetjes Joyce
Herkenbaar! Ik ren ook vaak naar het toilet en voel me vreselijk opgezwollen. Die steken in mijn liezen heb ik (gelukkig ) niet.
ja hoor, een dikke vette buik! {lijk wel zwanger! hihi} en steken, niet alleen in me liezen maar over al waar het pijn kan doen! liefst ga ik niet werken en kruip onder de wol!
ook ik moet vaker plassen tegen dat ik ongi. wordt en ik ga ook vaker voor te sanitair relaxen hahahaha om het zo maar ff te noemen
ja ik lijk ook net zwanger met die dikke buik maar als ik een spijkerbroek aan heb dan zie het niet zo erg maar als ik een rok of een strakke broek aan heb dan zie je het wel en sommige vragen het ook maar het is niet zo (al zou ik wel willen ) heel veel liefs samantha