Kan het zijn dat je draden kan trekken van je afscheiding doordat je opgewonden bent of heeft dat altijd met je ei te maken?? Vrijdag waren wij nl aan het knuffelen en ik moest tussendoor plassen en toen ik mijn afscheiding op het papiertje voelde kon ik er lange draden mee trekken! De avond kon toen niet meer stuk natuurlijk maar achteraf dacht ik dat dit misschien kon komen doordat ik opgewonden was. wie weet hoe dit zit??
beste is even terugrekenen wanneer je cyclus begonnen is tot vrijdag dat je draadjes kon trekken van je afscheiding. maar zeeer waarschijnlijk heb je dan echt wel in je vruchtbare periode gezeten. succes
ik vraag me dat ook vaak af... ik zou het ook niet weten. soms denk ik volgens mij is dit niet van mij maar van mannetje.. .... zo moeilijk vind ik om elke keer te oordelen hoe of wat... gr.
Volgens mij houdt dat in dat je vruchtbaar bent. Als je opgewonden bent heb je natuurlijk ook meer vocht, maar in je niet vruchtbare periode is dat dan dunner (kun je geen draden van trekken). Als je wel vruchtbaar bent is het dikker en minder zuur, zodat het aangenamer voor het sperma is. Mooi dat dat bij jou zo duidelijk is. Bij mezelf zie ik echt geen verschil
[ beste is even terugrekenen wanneer je cyclus begonnen is tot vrijdag dat je draadjes kon trekken van je afscheiding. maar zeeer waarschijnlijk heb je dan echt wel in je vruchtbare periode gezeten. succes[/quote] IK zou wel terug willen rekenen maar ik heb 23 maart een mk gehad met 10 weken en ben tot op heden nog niet ongesteld geweest dus weet ook niet wanneer ik in mijn vruchtbare periode zit. En van mijn mannetje had het niet kunnen zij want hij was nog niet in mij geweest.
Bij mij lijkt het wel op elkaar, als is de vruchtbare afscheiding veel overvloediger en misschien wat elastischer. Maar als je er geen ervaring mee hebt kan ik me voorstellen dat je het verschil niet goed kan zien.. Een lijf... pfff zo ongewikkeld. groetjes
IK zou wel terug willen rekenen maar ik heb 23 maart een mk gehad met 10 weken en ben tot op heden nog niet ongesteld geweest dus weet ook niet wanneer ik in mijn vruchtbare periode zit. En van mijn mannetje had het niet kunnen zij want hij was nog niet in mij geweest. [/quote] afschijding van wanneer je in je vruchtbare dagen zit kun je wel uitrekken tot een cm of 5 (als het niet langer is) doordat dat zo elastisch is, het is echt wel te vergelijken met rauw eiwit, andere afscheiding veel minder rekbaar (elastisch) ik hoop dat je het verschil gauw genoeg een beetje kan onderscheiden want het is toch wel handig om het verschil te kennen. en idd een vrouwenlichaam, tis jammer dat je er geen gebruiksaanwijzing bijkrijgt bij de geboorte...
ja ik kon inderdaad flinke draden trekken van minimaal 5 cm! Ik vind het nog steeds een beetje vaag allemaal! maar ja we wachten maar af. Vind het wel grappig om het gezien te hebben want ik dacht eerst dat ik dit nooit heb gehad!
ik zie bijna helemaal geen verschil en dat is best irritant dus ik loop iedere keer te rekenen als een gek maar ja ik heb het er voor over heel veel liefs samantha