heeft iemand dit ook? ik heb namelijk altijd maar 1 a 2 dagen bloedverlies tijdens mijn ongi. ik was ff aan t googlen en stuitte op hypomenorroe. zo heet dat dan. het is als je een regelmatig cyclus hebt niet gevaarlijk ofzo. maar ik heb een cyclus tussen de 28 en 31 dagen ongeveer dat is toch regelmatig? en toen ik verder googlde stuitte ik op de hoge bloeddruk dat dat er mee gepaard gaat? ik heb sinds de geboorte van mijn 1e kind altijd hoge bloeddruk gehouden.. zou dit dan de reden kunnen zijn voor de korte ongi?
Hallo dagmar1974, Ik heb zelf geen korte menstruatieperiode. Mijn lijkt jou cyclus wel regelmatig maar als je het zelf niet vertrouw kan je ook een Ha vragen denk ik. Misschien dat een gyn er meer van af weet. Ik weet het anders ook niet. Wat verstaan ze onder regelmatig en wat niet. Vond wel een stukje erover op internet: Pas als er ook pijn in de onderbuik optreedt, moet je de arts raadplegen. Is je cyclus onregelmatig, dan kunnen andere oorzaken in het spel zijn: het naderen van de overgang of een hormonaal onevenwicht. Heel veel succes meis
ja dat had ik inderdaad ook gelezen ja.. maar die pijn in de onderbuik heb ik zo af en toe wel indd. dan lig ik echt krom van de pijn maar dat is niet altijd... zo af en toe.. en dan geloof ik omstreeks mijn ongi... lief van je dat je het nakijkt...
Met onderwerpen waar ik zelf niks over weet kijk ik altijd ook even om internet. Ik heb ook tegenwoordig last van erge buikpijnen en dan lig ik ook krom alleen is mijn ongi heel hevig geworden. Misschien dan toch maar even langs je arts gaan hoor. Als je zelf namenlijk twijfelt of je dat heb. Ook omdat er bij staat dat als je pijn in de onderbuik krijg een arts moet raadplegen. Heel veel sterkte meis
ja ach ik vraag het wel gewoon ferciliteitsarts joh.. daar moet ik toch 14 febr. naar toe.. kan ik het weleens aankaarten.... de dok weet er waarschijnlijk toch geen specifiek antwoord op.. die enen maand kan ik nog wel wachten op dat half jaar dat ik dat heb.. ik ben wel regelmatig dus ik denk dat het wel meevalt hoor!
weet niemand hier iets over? ik kan er niet meer over vinden op internet.. of is het gewoon echt niet gevaarlijk en ben ik daardoor niet minder vruchtbaar? is het gewoon een gelukje dat ik het maar zo kort ben...