Wie heeft ook de matcare ultra gebruikt en zes dagen voor de NOD positief getest? Ben erg benieuwd of het echt werkt. Groetjes Zonnebloem
Ik heb ook matcare ultra besteld en heb met 6 dagen voor de nod negatief getest nu zit ik dus op 4 dagen voor de nod en weet nog niet wanneer ik weer ga testen heb er nog 1 van matcare ultra en nog een cb digitaal dus moet ff kijken.
Ik heb met die Marcare ultra 3 dagen voor NOD nega getest en later op NOD posi. gewoon netjes wachten tot NOD doe ik voortaan. groetjes, charlie
Ik heb ook met die matcare ultra getest, 4 dagen voor mijn NOD. neg. Had er eigenlijk al niet zo'n goed gevoel over. Testen vanaf je NOD is vlgs mij toch het meest betrouwbaar. Sommige testen zelfs pas pos een paar dagen na hun NOD. Ik koop ze dus ook niet meer. Nu maar ff afwachten tot m'n NOD en dan met een gewone testen. En zelfs dan kan het dus zo zijn dat je nog langer moet wachten. Hcg stijgt dus niet bij iedereen zo snel, is niet altijd snel meetbaar bij iedereen. Succes allemaal!
vraag me af wat de toegevoegde waarde is van 6 dagen voor je nod al weten dat je zwanger bent...zelf heb ik er over gedacht om ze te kopen maar er om die reden vanaf gezien
Hoi, Ik had ook de mate care ultra gekocht en 4 dgn voor NOD getest, die was negatief. Maar toch was ik zwanger. na een paar dagen overtijd heb ik toen namelijk nog een gewone test gedaan, en die was heel duidelijk zwanger. Nu inmiddels 13.7 weken zwanger. Dus naar mijn mening is het een fabeltje van de mate care ultra plus. Gewoon wachten tot je NOD en dan pas testen. Groetjes Miranda.
He Miranda, je benatwoord gelijk mijn vraag dus. Dank je! Ik heb testen via internet gekocht testjezelf.nu. En heb nu al twee keer negatief getest. Eerste keer 5 dgn voor NOD en gisteravond weer, een dag voor NOD dus. Het vakje bleef angstaanjagend leeg. LAs dit net en dacht, mischien dan toch beter een ander merk kopen dan, maar toch onzin denken jullie? Groeten Monique
ik denk dat die testen gewoon niet beter zijn da bijv, kruitvat ofzo. Het is een mooi verkoop praatje want ja wie wil er nou niet sneller weten of die zwanger is heb ook voor mijn nod getest en dik negatief! Maar nog steeds geen ongi nu. Ga maandag weer testen met kruitvat dus dan zie ik het wel.
Ik heb ook een paar dagen voor mijn NOD met Mat Care Ultra getest in september. Negatief. Daarna op NOD duidelijk positief. Helaas was het een bbz. Volgende keer test ik met een 'gewone' test op NOD.