14 dagen overtijd en nu positieve ovu-test...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marijn, 22 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Aangezien ik nog steeds niet ongesteld ben en niet het idee heb dat ik zwanger ben ben ik vandaag weer begonnen met ovu-testen. Met de gedachte dat ik een cyclus over heb geslagen en misschien wel een dezer dagen alsnog een eisprong zal hebben... en net dus direct een smiley in het beeldschermpje van de digitale ovu-test van CB! Betekent dat dan inderdaad dat ik gewoon een cyclus heb overgeslagen en nu alsnog een eisprong heb? Of is de positieve ovu-test misschien toch een teken van een zwangerschap? Jeetje, spannend allemaal toch weer he, zeker als je lijf je zo in afwachting houd!
    Ben benieuwd of een van jullie dit wel eens heeft gehad!
    Liefs,
    Marijn

2. HJ1977

HJ1977 Actief lid

6 jun 2007
    447
    1
    0
    Lijkt mij logisch dat het je eisprong is.
    Natuurlijk hoop ik voor je dat je zwanger bent...

3. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Het is meer dat het zo raar is, 2 x een eisprong zonder ongesteld te worden tussendoor! Op 26 dec. had ik een positieve ovu-test en mijn NOD dus 2 weken geleden... en nu dus weer een eisprong. Krijgt zo'n eitje dan niet een veel te oud nestje in de baarmoeder, tweedehands zeg maar, haha?!?

4. waarom doe je dan geen zwangerschapstest? dan weet je t zeker toch

5. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Ik heb 12 dagen geleden een test gedaan= negatief en ik voel me niet zwanger. Geen grotere borsten, niet misselijk, en dat had ik de vorige keren wel direct. Dus ik ga ervan uit dat het mijn ei is, alleen wist ik niet of dat nou kan of niet... en of er meer meiden zijn die dat wel eens hebben gehad
    Liefs,
    Marijn

6. ja oke maar 12 dagen geleden kan misschien nog te vroeg zijn geweest.. je kan het altijd nog een keer proberen.. als die nu negatief is dan heb je denk ik idd gewoon een cyclus overgeslagen.. om wat voor rare reden dan ook

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Het kan alletwee. Of je bent zwanger of je hebt je eisprong en dus een cyclus overgeslagen.

ik zou zeggen, aan de klus. En morgen een zwangerschapstest halen om een zwangerschap te bevestigen of uit te sluiten. anders hoop ik dat je over 14 dagen een positieve test in handen hebt. Succes!

8. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Ik heb gelezen dat het lichaam soms wel een eisprong wil hebben, maar dat het eitje door bepaalde redenen niet losgelaten wordt. BV door stress en dan gaat het lichaam zo zijn best doen dat er soms een tweede eisprong komt. Misschien een beetje vaag, maar zou misschien kunnen?
    Weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar was wel een baby site...

9. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Ja, aan de klus....was het maar waar! Mijn lief is er niet tot donderdag :( Dat wordt hem dus niet dit eitje, terwijl die zo zijn best heeft gedaan, haha!
    Morgen voor de zekerheid een zwangerschapstest, maar denk dat het inderdaad een tweede ei is.
    Liefs,
    Marijn

10. suc6! laat je het even weten? ben wel benieuwd :D

11. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Niet zwanger, zoals ik al dacht, en waarschijnlijk heb ik nu mijn tweede eisprong, zoals de huisarts denkt. Had vanochtend ook erg last van steken in de buurt van mijn eierstokken, vooral links. Eind van de middag was dat over, dus zal mijn eitje wel gesprongen zijn... net iets te vroeg naar mijn zin, want morgen komt mijn lief pas weer thuis... gemiste kans dus deze lange cyclus... balen!
    Liefs,
    Marijn

12. he wat vervelend, maar ook de dag na je ei kan je nog zwanger worden he. je eitje blijft 24 uur in leven.. dus als je manlief thuis komt hup meteen aan de klus!
    hihi

13. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Toch nog maar even klussen morgen. Je weet het natuurlijk nooit!

14. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Haha! Ja, maar eitjes springen toch meestal 's ochtends? Dan is mijn eitje alweer verdwenen als hij 's middags thuiskomt :( Of springen ze in de winter 's avonds (heb ik ook wel eens gelezen)
    Boehoe! Vriendlief is bijna nooit van huis en nu zowel voor als tijdens als na mijn EI! Wat een kort moment dat je eigenlijk maar zwanger kan worden he?!
    Liefs,
    Marijn

15. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Jeetje Prinses! Jij bent vast aan het wachten! Houd je het nog een beetje uit, met 5 dagen over tijd? Heel veel sterte toegewenst! Je zal wel nieuwsgierig zijn naar het wonder in je buik!
    Liefs,
    Marijn

16. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Eitjes blijven ook een tijdje leven (volgens mij 12 uur, maar dat weet ik niet meer uit mijn hoofd). En soms is het zo dat als je steken voelt, dat dat de voorbode is van het springen van het eitje. het hoeft dan nog niet plaats te vinden. Je weet gewoon niet precies wanneer hij springt. Gewoon klussen, dan heb je nog een kansje.

Het is inderdaad erg spannend! :) Hij/zij mag nu wel komen.

17. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Ben benieuwd of ik volgende week woensdag ongesteld word! Uitgaande van een overgeslagen cyclus!
    Trouwens op donderdag nog wel geklust aan het eind van de middag (48 uur dus na positieve ovu-test, dus waarschijnlijk te laat...) Ik had wel goed en veel rekbaar slijm, misschien dus toch nog wel net op tijd voor een kleine kans op bevruchting?!?!
    We wachten af! Tot nu toe niks dat er op wijst, maar zit ook pas 4 dagen na de daad, haha!
    Liefs,
    Marijn

Deel Deze Pagina