hoi hoi ik had vanmorgen beetje bruin verlies oud bloed zeg maar. kan dit kwaad heb verder geen pijn of zo. alleen heel erg van de darmen. nu had ik dit vorrige week ook toen ik zo verstopt zat. en toen had ik ook een klein beetje rozige afschijding. kan het komen doordat mijn ontlasting er langs heen moet dat dit tegen de baarmoeder aandrukt en dat ik dan zo beetje bruin verlies krijg zeg maar had het alleen vanmorgen het is nu weer over liefs mij wie kan mij helpen
Zolang het oud bruin bloedverlies is kan het geen kwaad. Dat kleine beetje rood van vorige week kan inderdaad komen door je ontlasting. Aangezien je zo verstopt zat, ga je automatisch ook meer drukken op de wc. Je baarmoeder is wat meer doorbloed, dus misschien dat er een klein adertje is gesprongen. Kan voor de rest geen kwaad.
Klinkt inderdaad niet heel ernstig, maar ik zou toch even met de VK bellen voor de zekerheid. Ik heb in week 15 en in week 17 ofzo (ongeveer hoor) ook een paar keer wat bloedverlies gehad, heel je lichaam is nu beter doorbloedt en daardoor schijnen adertjes makkelijker te knappen en bloedt je dan ook iets harder. Maar als je geen krampen of buikpijn hebt gehad zou ik me geen zorgen maken... maar wel even bellen hoor!