Raar gevoel buik of zijn dit harde buiken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door nancce, 10 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nancce

nancce Lid

15 jul 2007
    74
    0
    0
    verzorgende
    rotterdam
    hallo, heb een vraagje...
    Ik ben nu 28 weken zwanger en heb nu sinds 2 dagen last van me buik, die kleine van me is zo aan het bewegen het lijkt wel een heel zwaar gevoel soms in me buik alsof ze op 1 kant ligt, of zijn dit harde buiken?
    Wie herkent dit? En moet ik me zorgen maken?
    Want als ik me hand dan op me buik leg dan is het heel erg aan het schoppen en bewegen.
    Ik lees jullie reacties wel
    xx nance

2. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    Ik heb helaas geen antwoord...wel dezelfde vraag ;)

Ik heb er niet echt "last" van...maar heb soms ineens wel een zwaar gevoel in mijn buik en die voelt dan een minuutje ofzo helemaal hard aan...dacht eerst dat de baby gewoon aan t draaien was, maar bedacht me gister dat het wel eens een harde buik zou kunnen zijn

3. Djam

Djam Actief lid

2 aug 2007
    284
    0
    0
    Maasdijk
    Ik errvaar dit ook zeker als een harde buik. Voroal als ik iets teveel gedaan heb dan gaat mijn buik in protest. Nu heb ik vaak een heel zwaar gevoel an mijn onderkantje (waarschijnlijk omdat de kleine aan het indalen is). Het is ook geen prettig gevoel, maar ja het zal er wel bij horen denk ik.

Liefs Mariska

4. Anna1978

Anna1978 Actief lid

7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb het de laatste week af en toe rechtsonder maar ik denk bij mij dat dat het haar kontje is :)

5. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    Belgiƫ
    En harde buik is wanneer je buik zich opspant zoals een ballon. Dit kan ook voorkomen wanneer je kindje dusdanig zo hard aan het stampen en wroeten is :)

Mijne wordt soms zelfs zo hard, dat ik het stampen er amper nog door voel :)

Deel Deze Pagina