hallo, heb een vraagje... Ik ben nu 28 weken zwanger en heb nu sinds 2 dagen last van me buik, die kleine van me is zo aan het bewegen het lijkt wel een heel zwaar gevoel soms in me buik alsof ze op 1 kant ligt, of zijn dit harde buiken? Wie herkent dit? En moet ik me zorgen maken? Want als ik me hand dan op me buik leg dan is het heel erg aan het schoppen en bewegen. Ik lees jullie reacties wel xx nance
Ik heb helaas geen antwoord...wel dezelfde vraag Ik heb er niet echt "last" van...maar heb soms ineens wel een zwaar gevoel in mijn buik en die voelt dan een minuutje ofzo helemaal hard aan...dacht eerst dat de baby gewoon aan t draaien was, maar bedacht me gister dat het wel eens een harde buik zou kunnen zijn
Ik errvaar dit ook zeker als een harde buik. Voroal als ik iets teveel gedaan heb dan gaat mijn buik in protest. Nu heb ik vaak een heel zwaar gevoel an mijn onderkantje (waarschijnlijk omdat de kleine aan het indalen is). Het is ook geen prettig gevoel, maar ja het zal er wel bij horen denk ik. Liefs Mariska
En harde buik is wanneer je buik zich opspant zoals een ballon. Dit kan ook voorkomen wanneer je kindje dusdanig zo hard aan het stampen en wroeten is Mijne wordt soms zelfs zo hard, dat ik het stampen er amper nog door voel