NOD is de dag dat je normaal je regels moet krijgen , nu ja het kan ook dat ik een langere cyclus ga hebben zonder pil maar dat weet ik nog niet he .. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=8396
Da wist ik al 8) Alleen wordt die dag (NOD dus) ook gezien als je 1e dag overtijd? of is dat pas de 2e NOD? Groetjes
Haaaii! Ik zal het ook zeker laten weten als ik een posi test heb! Ik hoop het zo! Heb deze maand echt een goed gevoel... maar ja dat zegt niks! Liefs
Geen moeilijke vragen stellen . Nee grapje , euhm denk dat dat dan de 2 de NOD dag is of gewoon overtijd ..
haha Ja als ik de cyclusbanner moet geloven dan is 't idd de 2e dag (zaterdag dus) Waarschijnlijk zal ik dan ook pas gaan testen
Ik kan vrijdag ook testen maar vanmorgen alweer getest..kon niet wachten..natuurlijk heel stom want uiteraard negatief. Toch maar nog aantal daagjes wachten. Moeilijk hoor..
Ja zeker hihi, ik vind 't wel spannend, maar heb niet meteen die drang om gelijk naar de apotheek te rennen (hier in BE volgens mij geen zwangerschapstesten in Kruidvat?) om test te halen Ik w8 af tot zaterdag! Suc6!
Oooow! Wist ik helemaal niet Maar in NL zijn ze vast íets goedkoper (heb ze vandaag gehaald! ) aangezien de meeste producten van Kruidvat in NL goedkoper zijn.
Hmmz das vreemd zoiets heb ik nu ook, mijn afscheiding ziet er ineens heel anders uit dan de vorige 4 dagen. Ik voel het nu ook echt lopen zeg maar (sorry). Ik hoor het wel van jou Pooky!
Hallo ik loop ook ongeveer gelijk met jullie. erg spannend. ook al eerder gehad, met misselijk en zo. maar sinds zaterdag( wat volgens mij mijn innesteldag zou moeten zijn) veel slijm verlies. had ik nog niet eerder gehad. sinds 2 dagen steken in mijn onderbuik, dit is anders als ik ongi moet worden. hele moeilijke stoelgang. zou ik dan toch zwanger zijn. voelt zo totaal anders aan dan de vorige keren. heb huisarts gebeld, die zij dat ik morgen urine mocht gaan brengen, om te kijken of we al kunnen zien of ik zwanger ben. vind het erg spannend, en hoop niet dat mijn lichaam me niet voor de gek houdt. groetjes annemarie ps: duimen dat het allemaal positief is
heb er 1 gedaan Kon 't niet laten! maar.... Hij was negatief... Had er stiekem wel al op gehoopt, want t is mogelijk, (gelezen op t forum) Maar geen paniek, ik ga zaterdag opnieuw testen!
Vandaag is het echt weer opnieuw waterig, ik vind het echt vreemd, zouden er ook 2 eieren kunnen vrijkomen met ongeveer een week ertussen? Ik snap er niks meer van, toch maar weer klussen dan
Ik heb weer getest zojuist , ik word gek van die symptomen , ik dacht eerst ; neeee met enkele dagen ga ik pas testen , en toen ik moest plassen had ik gelijk al de test in handen .. Natuurlijk negatief ! Denk dat mijn lijf me serieus voor de gek aan het houden is !
heey ik ken het gevoel ook.. ben nu 2 dagen overtijd en heb vanaf vorige week ineens overal puisten zitten.. heb oowk helemaal niet het gevoel dat in ongi moet worden.. hopen maar!
Dat heb ik nou ook Loeka, Maar sinds aantal dagen nergens meer last van :S ook idd geen gevoel als of ik ongi moet worden... ben t ook nog niet, moest t "normaal gezien" vandaag worden
Ik had t al moeten zijn, ONGI... Heb vanmorgen weer getest en er kwam een HEEEEl licht streepje te staan... Ik ga over 2 daagjes opnieuw testen, want wil niet te gehaast conclusies nemen (dmv dat lichte streepje )