Hello! Ja spannend! Ik heb wel last van ONGI krampjes sinds 2 daagjes... en heb ook wel klein beetje bruinverlies, maar dat heb ik ook altijd voordat ik Ongi moet worden dus ik ben echt benieuwd! Ik ga over 2 dagen nog eens testen By the way, de banner klopt niet meer? er staat bij mij 3 dagen overtijd nog... terwijl ik vrijdag ongi moest worden dus das toch al 5 dan? Doeg!
Ahh loeka... Je bent dus ongi geworden! Kop op, tis pas de 1e ronde! Maar ik snap je wel, dat t teleurstellend is... ik ben zelf nog steeds niet ongi, maar heb wel last van bruine afscheiding... Ga morgen weer eens testen! Liefsss
Hoi dames, heb geen tijd gehad om een testje te halen vandaag, heb de hele dag gewerkt, dus ga er morgen even 1 halen en dan meteen naar familie in NL dus ik zal t jullie pas zondag kunnen "vertellen". Tot dan!
heeey dames! nou, zal jullie niet langer laten w8en, ik heb vrijdag getest en er kwamen 2 streepjes tevoorschijn Vandaag ook weer getest en hetzelfde resultaat! Ik ben dus zwanger hihi! Ik hoop voor jullie ook allemaal van harte dat jullie snel zwanger worden! Liefsss
YenYi gefeliciteerd! Jij had dus eerst een negatieve test en uiteindelijk positief? Geeft een mens hoop Ik weet het momenteel ook even niet meer. Mijn cyclus is best onregelmatig (heb geen PCO maar is ontpillen denk ik, ben sinds 6 maanden gestopt) Omdat mijn vorige 2 cyclussen weer vrij normaal waren hou ik voor het gemak maar 28 dagen aan. Volgens die berekening ben ik nu 10 dagen over tijd. Heb al 3 tests gedaan tot nu toe: allemaal negatief. Je lichaam houdt je zó voor de gek. Zo heb ik al een paar dagen pijn in mijn onderbuik, ook tijdens het klussen doet het behoorlijk zeer. Voelt alsof ik ongesteld moet worden, maar net even anders. Stoelgang is heel moeilijk, heb harde buik ervan en wat me nog het meest opvalt: ik ben een paar dagen achter elkaar 's avonds misselijk geweest (bijna kotsen) én ik jank me een ongeluk om de meest belachelijke dingen. Het zou natuurlijk kunnen dat mijn cyclus langer was deze maand en daardoor mijn NOD ook een andere dag was/is. Dan weet ik niet wanneer ik kan testen. Of ik wordt gewoon ongesteld.... Ga maar even wat nieuwe tests bestellen want mijn pakket is op
Hoi dames, Dank jullie wel! En jullie ook gefeliciteerd voor degenen die zwanger zijn, en veel suc6 voor jullie die nog bezig zijn! Ik had idd eerst negatief getest, dat was geloof ik 2 dagen voor mijn NOD. 2 dagen na mijn NOD heb ik nogmaals getest, en toen kwam er een heel licht streepje tevoorschijn, maar dan ook echt HEEL licht Toen ben ik er nog 2 gaan halen bij 't kruidvat en heb die gedaan 8 dagen na mijn NOD, en toen kwam er al heel snel ook een 2e streepje, en erg duidelijk. 2 dagen daarna wilde ik het eigenlijk NOG een keer doen als bevestiging, en die kreeg ik natuurlijk hihi... Ik hoop dat alles goed zal gaan, en ga eens een afspraak maken met een VK. Liefsss