Wie heeft dit wel eens gehad

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by AstridDi, Aug 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Vandaag is mijn NOD, maar tot op heden nog helemaal niks.
    Normaal is mijn temp voor eisprong 36.4 en na eisprong 36.7-36.9.
    Vanochtend was mijn temp nog 36.8, dus een ongesteldheid zit er volgens mij niet in vandaag.

Gisterenochtend heb ik een clearblue test gedaan (gewone met kruis), maar die gaf negatief aan.

Normaal heb ik een week voor nod al (vr)eetbuien, maar dit keer niks.
    Wel heb ik last van puistjes (zoals elke maand), maar weer geen buikpijntjes zoals maandelijks.

Hoe groot is de kans dat ik toch nog wel zwanger kan zijn? Ondanks de negatieve test van gisterenochtend. Of betekent gisteren negatief, dus helemaal negatief ook voor eventueel morgen als ik ga testen?

2. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    gisteren negatief zegt niks over morgen.. niet iedereen maakt even snel hcg aan en ook per zwangerschap verschilt dat. .bij de eerste teste ik bijv pas positief toen ik 3 wk overtijd was.. bij de vierde (nu dus) al 2 dagen voor nod..gewoon over een paardagen nog een keer testen.. zou dan wel de kruidvat test 2 voor 5 euro kiezen. .zijn betrouwbaar en goedkoop..

3. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Zolang je niet ongi wordt heb je nog steeds kans om zwanger te zijn. Een negatieve test zegt nog niet zoveel, morgen kan er ineens wel een streepje staan. Zie je op deze test echt helemaal niks? Die van KV 2 voor 5,- zijn inderdaad goed. Hopelijk mogen we je van de week feliciteren meis, zou erg leuk zijn!

4. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Vanmiddag uit mijn werk maar eens die van het kruidvat gehaald van 2 voor 5 euro.
    Gelijk om 16.00 een test gedaan, maar binnen de 5 min. negatief.
    Nu zie ik wel iets heel vaags zijn, maar dat is ruim buiten de tijd, dus is nog steeds negatief.
    Ik had om 14.30 op mijn werk nog wel geplast en daarna dus om 16.00 thuis voor de test.

Ik ben ook nog steeds niet ongesteld of iets wat daarop lijkt.

Mijn laatste 10 cyclussen zijn als volgt:
    26 - 28 - 26 - 27 - 25 - 27 - 28 - 27 - 27 - 27

Ik zit nu weer op dag 27.

Morgenochtend doe ik die andere test en hopelijk zie ik dan wel iets verschijnen.
    Dat zou dan een wonder zijn aangezien de vorige zwangerschap is ontstaan door ivf en we nu net weer bezig willen gaan met ivf voor een zwangerschap (2e kindje)

Ik hou jullie op de hoogte!

5. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Helaas vandaag toch ongesteld geworden!

6. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    2,096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Wat fijn zo'n regelmatige cyclus zeg! Ik teken ervoor! Bij mij moeilijk een touw aan vast te knopen, tussen 31, 33, 48 gehad echt wisselend. Daarom zit ik nu in mn twijfel-momentje :)
    Afgelopen week enorme hoofdpijn gehad, buik rommelt continu en nog een paar van die symptomen. Ik weet niet precies wanneer mijn eisprong zou moeten zijn geweest ergens eind juli-begin aug. en als je daar 14 dgn bij op telt zou ik nu ongeveer mijn NOD hebben of ongesteld worden. Zal toch niet zo zijn dat ik in 1 x zwanger zou worden.. ? ik ga er niet van uit met mijn vriend. Dat zou een droom zijn. Maar de ongi laat ook op zich wachten. Heel spannend dus allemaal !!

Share This Page