ik ben al bijna een week aan testen met die 2 voor 5 euro van kruidvat. Ik heb tot vandaag in totaal 6 testen gedaan. Probleem is alleen dat van de 6 er 3 posi zijn en 3 nega! eerste 2 posi testen waren donderdag en vrijdag wel heel licht streepje maar je zag ze staan. Zaterdag was het nega. Gisteren rond half 5 weer getest en kwam er (wel las ik het ipv 5 na 10 min pas af) een duidelijk roze streep tevoorschijn. Was wel zeker de helft qua kleur lichter dan de teststreep. Nu weer vanochtend en de middag getest is het nega. Snap er helemaal niets van morgen is pas mijn nod dag. Ik moet er wel bij zeggen dat bij de posi testen de urine donker gekleurd was (geconcentreerder) en bij de nega testen toevallig niet. Zou het miss hiermee te maken kunnen hebben en er nog net niet genoeg hcg aanwezig is? Meer dames die zo bleven testen (posi, nega,posi enz..) en toch zwanger bleken te zijn? Ps: kan helaas geen foto's maken nu anders kon ik het laten zien
Kan alleen maar zeggen een streep is een streep! Alvast voorzichtig gefeliciteerd . Waarom probeer je niet een CB met indicator, geeft gelijk aan hoelang je zwanger bent en of je zwanger bent . Liefs
die van cb heb ik zaterdag gebruikt en gaf niet zwanger aan (kan ook was 4 dagen voor nod) ik vind het gewoon jammer dat ze zo duur zijn en koop daarom liever die van kruidvat omdat ze ook nog eens erg goed zijn. Moet wel zeggen had bij mijn zoontje paar dagen na nod licht posi getest met cb (was de eerste keer in mijn leven dat ik ging testen )
Oeeeee en hoever zit je nu voor je NOD? Want dit is wel erg irritant lijkt me? Je wil gewoon zekerheid?