Na mijn bevalling (mijn dochter wordt volgende maand 1) is mijn cyclus heel onregelmatig, omdat ik steeds maar niet ongesteld werd (en na 3 negatieve testen), heb ik een afspraak gemaakt voor een echo bij de gynaecoloog deze heb ik op dag 74 van mijn cyclus gekregen. Nu blijkt na die echo dat ik zwanger ben maar er is helemaal geen vruchtje te zien op de echo, de gynaecoloog zegt dat het waarschijnlijk een miskraam wordt. Nu krijg ik as maandag weer een echo. Ik was daarna behoorlijk in de war want op dat moment toen ze dat zei hoorde ik alleen nog maar miskraam, dus heb ik later het ziekenhuis nog maar even gebeld om te vragen of het ook nog een optie kan zijn dat het goed gaat, en het zou ook nog zo kunnen zijn dat het te vroeg is om iets te zien. De gyneacoloog gaat er vanuit dat ik 6 weken zou moeten zijn, maar aangezien mij cyclus onregelmatig zou ik ook korter zwanger kunnen zijn, en misschien is dat dan de reden dat er niets te zien is. Ik zit dus helemaal in de zenuwenen en kan niet wachten tot het maandag is. Nu wil ik graag weten of iemand anders dit ook heeft meegemaakt. Ik begrijp natuurlijk wel dat het bij iedereen anders kan zijn. Groetjes Debby
oei meid wat zal je in de zenuwen zitten! ik weet dat je er nu niets aan hebt maar sterkte hoop dat je maandag meer weet
Ik heb zo'n voorgevoel dat je gewoon pas heel kort zwanger bent. Pas vanaf 9 weken kunnen ze een uitwendige echo maken. HEb je een uit- of inwendige echo gehad? het zal een spannend weekend voor je worden.... sterkte meid.
Ik heb beide echo's gekregen. Verder heb ik ook last van misselijkheid en m,n borsten beginnen voller te worden.