wie heeft dit wel eens meegemaakt?

Discussie in 'De lounge' gestart door ikke84, 6 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Brieven idd retour sturen, en voordat een deurwaarder aan de deur komt doen ze eerst een GBA check.

2. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Dit wordt (meestal) gevraagd door diegene wie ts aan de telefoon had.

Ik krijg nog steeds post van de vorige bewoner, telefoonrekeningen, en allerlei andere onbetaalde rekeningen.

Deze moest ik open maken zodat hun kunnen zien om welke rekeningen het gaat. Deurwaarders zijn hier ook geweest ( om te controleren of het echt klopt)

Terug sturen heeft hier geen zin.. Ze blijven sturen.. Ach kost hun tijd,moeite en geld.. Nu gaat het wel ongeopend de kliko in. Mocht er een nieuwe komen, moet ik deze openen... ( behalve als er prive of iets dergelijke op staat)

3. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    ik had sowiso de brief open moeten maken want ze vroegen om een klantnummer. ze hebben een melding gemaakt bij hi
    maar gaven aan de klant zelf zijn adres moet veranderen

4. Miesee

Miesee Actief lid

5 apr 2010
    157
    0
    0
    Hier ook zo'n hardnekkig geval. Is onder dwang uit dit huis gezet met allerlei schulden. Krijg minimaal 1 deurwaarder brief per keer en ik heb afgesproken met de deurwaarders dat ik de brief open en ze bel. Ik heb alles elke keer teruggestuurd maar kreeg ze net zo hard weer terug en als ik bel maken ze gelijk een aantekening in het dossier.

Ik snap to dus wel. By the way, ik kijk ook niet altijd welke naam erop staat. Laatst per ongeluk een brief van de verhuurder open gemaakt. Wel gelijk gebeld en mijn excuses aangeboden maar het maakte gelukkig niet uit voor ze.

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik maak het altijd ook gewoon open , let eigenlijk nooit op de naam die erop staat.
    Verder zal ik een mail sturen naar HI dan heb je zwart op wit staan dat je het optijd aangegeven hebt.
    Als er een deurwaarder komt heeft die pech want jij bent niet diegene die moet betalen, dus no worry !

Deel Deze Pagina