Geen vruchtbaar slijm?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikske89, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden,

Wij zijn nu bijna een half jaar bezig voor een wondertje, maar ik heb nog geen enkele maand vruchtbaar slijm kunnen ontdekken. Dus echt rekbaar slijm. Wel gewoon rond mijn eisprong wat meer wit slijm maar dat is dan niet echt rekbaar of draderig.

Herkennen jullie dit en toch gewoon zwanger geworden of moet ik hier iets mee? Kunnen jullie me misschien iets meer vertellen over dit vruchtbare slijm. Alle info is welkom!!!

De eerste 4 maanden na mijn pilstop had ik netjes een cyclus van 30 dagen, ook een positieve ovu-test. Vorige maand geen testjes gedaan en opeens een cyclus van 35 dagen. Ik heb mijn banner deze maand dus ook ingesteld op 35 dagen, ik wist het anders niet,

Groetjes Nicky

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Niemand?? :( ben nogal onzeker :)

SORRY

3. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    wij zijn nu 8 maanden bezig en ik heb ook nog nooit rekbaar slijm gehad
    volgens mij is dat pp erg verschillend

als je ovu testen wel posit zijn heb je wel een eisprong dus ik zal me geen zorgen maken
    posit blijven:)

4. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, Belgiƫ
    Hoi ik heb vorige maand vruchtbaar slijm gehad, maar de maanden daarvoor ook niet... Deze keer heb ik een schimmelinfectie door het fietsen dus kan ik ook niet echt zeggen of ik het heb! Geen zorgen maken hoor, hangt echt van vrouw tot vrouw en zelfs van maand tot maand :)

5. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    hey Nikske...

Dit is precies wat ik me de laatste tijd ook afvraag.
    Er is hier een topic met foto's van een baarmoedermond gedurende de cyclus...PAS OP, niet kijken en eten.

En zo ziet het er bij mij nooit uit, maar meer, net zoals jij beschrijft, gewoon wat meer witte afscheiding...

Denk dat het idd. gewoon per vrouw verschilt, maar ik vroeg me af, of ik daardoor misschien moeilijk zwanger zou kunnen worden...

Weet iemand dat misschien??

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    1e maand na pil geen slijm te ontdekken en.....zwanger 8)

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Gelukkig ben ik dus niet de enige die niets ontdekt wat ook maar een beetje lijkt op het slijm dat op dit forum vaak genoemd wordt. Ik heb die foto's eens bekeken, maar ik ben nou niet iemand die elke dag een kijkje neemt daar binnen, dus heb geen idee of het er op lijkt. Ik heb ook ergens wat gelezen over agressief slijm, en dat je dan moeilijker zwanger word. Maar ik geloof dat ik me gewoon beetje zorgen maak om niets. Na mijn vakantie begin ik weer met ovu-testjes, heb ik op vakantie niet zo'n zin in.

Hopenlijk hebben we allemaal snel goed nieuws!

Groetjes

8. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    Ik heb het deze maand voor het eerst kunnen ontdekken. Zal wel per maand en per persoon verschillen.

9. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Ik heb het ook nooit gehad hoor, alleen de normale witte niet-draderige afscheiding en zie mijn banner ;)

10. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Nou goed...dan is er nog hoop...

we klussen vrolijk verder in deze ronde...

Deel Deze Pagina