Ik heb net weer een echo achter de rug en alles is goed met de baby. Wij weten niet wat het gaat worden, inmiddels ben ik al maanden stiknieuwsgierig! Mijn vriend wil het perse niet weten deze keer, dus ik hou me daar dan maar aan. Maar.......nu dacht ik op de echo toch echt twee kleine balletjes te zien! Ineens zag ik het, had 2 seconden om beter te kijken en toen draaide het weer weg uit beeld.... Ik weet het absoluut niet zeker en wil me dus ook niet 'instellen' op een jongen nu, want dan moet de knop weer om als het toch een meid is (maakt mij trouwens niet uit wat het wordt hoor). Heeft 1 van jullie misschien een echofoto waarop de balletjes goed te zien zijn? Ik zou die heeeeeeeel graag willen zien, dan weet ik misschien of ik het goed heb! Alvast bedankt!
Kijk maar in mijn album, de tweede foto, precies in het midden zie je balletjes met piemel maar dan ondersteboven zeg maar.
Haha! Mijn vriend dacht ook duidelijk 2 balletjes te zien op de 20 weken echo. Bleek toch echt een meisje te zijn. Waren gewoon schaamlipjes
Volgens mij kunnen de schaamlipjes van een baby-meisje ook vrij dik zijn, dan lijken het ook net twee balletjes...
Wow, zoveel reacties al, bedankt! Ik heb al jullie foto's bekeken met mijn neus zo'n beetje tegen het scherm aan Inderdaad is het bij jullie duidelijk te zien. Wat ik gezien heb tijdens mijn echo zag er anders uit, dus aaaaaaaargghhh nu heb ik toch weer het gevoel dat ik iets heel anders heb gezien! Bij jullie foto's zie je het kindje van onderen, ik heb het vanaf de zijkant gezien, dus misschien dat dat een ander beeld geeft? Als er nog meer zijn met foto's: graag! Ik blijf kijken
ze zeggen dat de schaamllipjes echt heel dik kunnen zijn de eerste weken. dus het kunnen volgens mij wel schaamlippen zijn. ook al zijn ze groot. het lkan echt
Van een kennisje hoorde ik deze week nog dat haar dochtertje eerst ook heel grote schaamlippen had. Toen ze net geboren was, dacht ze dus ook even dat het een jongen was! Gelukkig trekt dat ook heel snel weer weg, vertelde ze erbij.
Mijn oudste is een meid en die had niet van die dikke schaamlippen... maar ja dat zegt niets over de tweede natuurlijk. Helaas, ik denk dat ik toch echt nog drie weekjes moet wachten om erachter te komen... Bedankt voor alle reacties!
in mijn album ook een jongetje te vinden.... van de zijkant... je ziet niet echt balletjes maar wel een piemeltje
In mijn album staan ook echo's waarop je kan zien dat het een mannetje wordt, het is wel 3d. 2d vind ik moeilijk zien, dan moet je echt weten wat je moet zien anders zie je het niet... vind ik dan