het lijkt me wel eens leuk om iedereen te zien via een foto ipv je naar iemand zijn album gaat, en geen foto's in staan! dus ben benieuwd naar je laatste foto van jezelf! wie o wie hoe kan ik zelf een foto plaatsen?
kun je daar foto's uploaden en verkleinen en dan img code kopieren hier plaatsen en dan img hooftletters klein maken
@marline jij had je haar lang of niet! heb ook even in je album gekeken! wel leuke foto! @kaatje85 wat schattig zeg! lijkt net 1 uit een folder! schitterend! @blusvrouw! de een heeft wel de ander heeft niet! kan je hem nog hierop zetten? ik ga me morgen even verdiepen op mijn vrije dag om foto te uploaden
de 1 heeft foto's erop staan de andere niet!!! zie nu dat ik jou foto's al eens gezien heb!! leuke foto's ook! bedoelde.. jhet is zo makkelijk als je mekaar zo leerd kennen ipv naampje! maar jij heb wel foto;s in je album!
dat had ik ook eens! op mijn 17de... heb nooit me haar mee lang gehad.. behalve met extensions! ik krijg zelf geen foto geupload ook niet via die puck....
voor de rest sta ik er altij met iemand op, vrienden, familie of me schatjes hier een met me dochter, ze was toen ziek maar probeerde toch maar te lachen. deze foto is van de zomer genomen