Wie heeft een amerikaanse stafford en kleine kids

Discussie in 'De lounge' gestart door Rianne 85, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limbootje26

limbootje26 Actief lid

3 okt 2012
    270
    0
    0
    heerlen limburg
    Maar 5 maanden is nog jong en jonge honden kun je nog heel veel (af) leren.
    Je moet er alleen wel de tijd in steken...

2. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Sorry dat ik niet meer gereageerd heb in dit topic, ja even een kort antwoord dat we er waarschijnlijk 1 gaan aanschaffen. Niet veel achter de pc gezeten de laatste tijd...

Het hondje waar het om gaat komt bij een geregistreerde kennel vandaan, heeft een stamboom. Ouders zijn dus getest dmv een MAGtest, dat is een agressie test. Nu weet ik wel dat dit niks zegt maar voor ons eigen gevoel is dit heel goed.
    Dit hondje zou eerst naar iemand anders gaan, maar er zijn afspraken niet nagekomen dus dit is niet door gegaan. De mevrouw van de kennel wou haar eerst zelf nog houden, maar dat werd toch te druk met haar eigen honden.
    We zijn dus ook niet bang dat er iets mis is met dit hondje.
    Ze is trouwens 4,5 maand ipv 5,5.
    Wij zijn bekend met de engelse stafford dus we weten ook waar we aan beginnen. Een goede opvoeding is het halve werk!
    Bedankt voor alle positieve reacties!

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Bij welke fokker wil je haar aanschaffen dan?

4. Galaxy

Galaxy Actief lid

17 feb 2013
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een Amerikaanse stafford reu van 2 jaar. Echt een lompe goed zak. Inmiddels gecastreerd en gaat super met ons zoontje en andere honden. Ik laat mijn hond dan ook met een gerust hart los lopen in een losloop gebied;). Voordat hij gecastreerd was kin hij nog weleens dominant zijn naar andere honden maar nu gaat het super! Voor mij nooooit geen ander ras meer dan dit, geweldige honden mits ze een goede/juiste baas hebben.

Deel Deze Pagina