Ik denk er over een Numatic stofzuiger te kopen (model weet ik nog niet). Zijn er hier mensen die die hebben? Tevreden over? Dingen die in het gebruik toch niet zo handig blijken te zijn? Hoor graag of jullie een Numatic aanraden of niet!
Hai wat goed dat je dit topic plaatst,wij zijn namelijk ook op zoek naar zo een stofzuiger. Het liefst de Harry(groene) voor de dierenharen . Maar een Henry blauw moet ook goed zijn. Nu waren we vanmiddag in centrum en dacht ga ff bij de saturn kijken. Is bij ons de grootste elektronica zaak. Maar daar hadden ze er geen een staan. Meisje had zelfs geen idee wat ik bedoelde, zelfs toen ik het over die stofzuiger met de ogen had hihi. Maar lijkt wel of je hem enkel online kunt kopen. Vind het toch wel een heel groot bedrag. Wil hem dan ook wel ff in echt zien. Gaat er bij ons voornamelijk om dat de stang lang genoeg is. Zijn 1,80 en 1,90 dus geen zin om gebukt te moeten staan steeds. Ook twijfel ik beetje omdat ze maar 1200 w zijn,de stofzuiger die we nu hebben is 1800. Maar schijnt dat ie toch goede zuigkracht heeft. Ze worden ook vaak bij schoonmaakbedrijven gebruikt. Ook gaan er grote zakken in waar je heel lang mee zou kunnen doen. Hoop dat er snel mensen hun ervaringen komen delen mocht er iemand zo een ding hebben maakt de keus mischien wat makkelijker
Wij hebben er een op het werk. Een rode en gele hebben we gehad. De zak gaat inderdaad een hele tijd mee. Hij zuigt prima, alleen als de zak wat voller raakt wordt de zuigkracht minder. Ook zijn ze gewoon heel degelijk. Gaan niet snel kapot. Het vervangen van de zak is wel iets meer handelingen als veel andere stofzuigers.
1200w is niet heel veel nee, vergeleken met andere modellen. Als je dan ook nog eens heel lang doet met een zak, en als dat de zuigkracht echt erg zou verminderen...
Wij hebben al een paar jaar een rode Henry uit Engeland. Bevalt heel goed, zelfs in ons baggerrijke Franse plattelandshuisje. Voorheen hadden we een Dyson: Nooit weer!
Wij hebben deze haha maar die zuigt niet best Als ik nog eens een nieuwe stofzuiger nodig heb dan koop ik de grote roze Hetty denk ik. Volgens mij doen de kinderen dan niks anders meer dan stofzuigen
Ohhhh, ik ben ook benieuwd! Mijn dyson heeft het 5 jaar lang iedere dag goed gedaan, maar begint de vele hondenharen van onze herder nu zat te worden en wij zitten te denken aan Harry!
Wij hadden de rode op het werk, en daar was hij best fijn. Eigenlijk moeten we thuis een nieuwe, toch eens gaan kijken
Ik heb een roze hetty! Ben er erg tevreden over! Soms hoop ik dat ze uit zich zelf iets doet maar helaas....
Mijn man heeft een groothandel in schoonmaakwrtikelen/machines. Hij zegt dat het een prima stofzuiger is. Aantal watt zegt niks, ligt aan hoe krachtig de zuigmotor is. Blijft jammer dat consumenten niet de toegang hebben tot de professionele schoonmaakmarkt. Wij verkopen super stofzuigers voor nog geen 100 euro en de schoonmaakmiddelen zijn ook veel krachtiger en beter dan wij als consument kunnen kopen.
Wij hebben de rode henry. Ik vind het een topstofzuiger. 1200w merk je niets van, zuigt hartstikke goed beter zelfs dan onze vorige van 1600w. Voordeel vind ik het lange snoer, kan de hele kamer door zonder steeds het snoer te wisselen. Ook de stang en slurf zijn lang, stofzuig de trap zonder de stofzuiger mee te sjouwen. Groot voordeel vind ik ook de grote filter, niet zo'n vies klein vierkantje zoals bij andere stofzuigers. Vooral handig bij huisdieren vind ik. Het enige nadeel vind ik is dat het wel fijn is om een grote stofzuigerzak te hebben, maar daardoor zwaar word om mee te sjouwen.
Zijn het ook speciale stofzuigerzakken? Dat je alleen die van Numatic zelf er in kan doen, niet een of ander huismerk?
Alleen Numatic Ik werk zelf met de rode, eco variant en heb thuis de gele. Geen spijt gehad van de aankoop