Ik heb vanmorgen een CB indicator gedaan, maar kreeg een foutmelding. Nu heb ik de test opengemaakt en wil deze graag vergelijken met een andere test die 3+ aangaf. Dat is namelijk wat nu op mijn test zou moeten staan, omdat ik meer dan 5 weken zwanger ben. Dus wie heeft nog zo'n test liggen en wil even kijken?
Ik zou mezelf niet helemaal gek maken met die CB testen hoor. En ik vraag me ook een beetje af wat je opschiet met openmaken? Ik snap je vraag niet zo goed, wat schiet je op met iemand anders test? Ik heb de digitest bij 4w4d gedaan, en kreeg toen 2-3 weken, zoals verwacht. Als je daar wat aan hebt, die staat in mijn album.
Ik had geen idee dat je bij een digitale test vanbinnen streepjes hebt staan? Ik zou de 15 euro gewoon nog een keer besteden en de test nog een keer doen, en CB een brief sturen dat de eerste test niet werkte. Hij is duur genoeg om het wel te doen he, dus je zou zeggen dat je nog wat geld terug kan krijgen
Ja die zitter er wel haha, eigenlijk is het gewoon een streepjes test met een aflees venster.. Heel dom maar goed.
Haha wat een afknapper... Maar bloempje, waarom ben je nogsteeds aan het testen? Maak je je zorgen dat het niet goed zit? (herkenbaar hoor, ik heb zelf nog wel 5 testen gedaan na die eerste!).
Ja indd een afknapper, het enige verschil is dat er twee stripjes in de cb digitaal met dat conceptie gebeuren zit ipv 1. Ik had in totaal 3 streepjes op 1 stonden 2 streepjes op de ander 1..