Hey meiden, Ik heb net een test gedaan met een zwangerschapstest van de kruidvat (die 2 voor 4,99 -> met pipetje en cassette) Geldt hierbij ook steep = streep of moet hij even donker zijn als de controle streep?! Wie heeft ervaring met deze testen? En zien jullie ook we wat op de foto? Kortom: ben ik zwanger?!
Dat is wel heeeeeeel erg licht. Ik zeg voorzichtig gefelie, maar test overmorgen voor de zekerheid nog een keer, hij zou dan een stukje donkerder moeten zijn
Streep is niet erg duidelijk, mar zie hem wel en inderdaad streep = streep! Ben je overtijd of voor je NOD nog?
Hoi, Ik heb toevallig vorige week ook zo'n test gedaan en bij mij zag je echt helemaal niks. (Ik ben ook niet bezig om zwanger te raken, dus ik was alleen maar blij). Deze test heeft aardig van hormonen nodig heb ik van een verkoopster van het Kruidvat begrepen. Je moet ook langer wachten tot de uitslag, dus vandaar dat ze goedkoper zijn. Ik denk dus dat we je voorzichtig kunnen feliciteren... Nog even een dagje wachten en misschien heb je dan wel een duidelijkere test. Of je kan die test van clearblue halen, die is helemaal duidelijk. Succes en hopelijk is het raak!!!
Streep is streep.. Ik test ook altijd met 2v5 en toen ik zwanger was zag je bij mijook voor het eerst zo een licht streepje. Dus een voorzichtige felicitatie. Overmorgen nog 1 of morgen ochtend en je weet meer...
Ik zie een streep hoor.....mijn eerste streep was misschien zelfs nog lichter (wel 3 dagen voor NOD en tot 3 dagen erna nog iedere dag getest hoor)....maar zie banner voor het resultaat. Gefeliciteerd.
Ik zie ook een heel licht streepje......Alvast een voorzichtige felicitatie van mijn kant uit! En idd over een paar daagjes opnieuw testen en dan open dat de test ervan afknalt!
Marsab, het is wel een positieve test!! Maar ik las over je bloedverlies dus wel spannend, laten we hopen dat het een superinnesteling is geweest. Met zo'n licht streepje is bij mij een digitale nog niet positief, dus daar kan je best neg. mee testen terwijl het wel positief moet zijn. Die kv testen zijn echt goed, nu even afwachten hoe het verder gaat maar er is in ieder geval iets gebeurd! Ik duim dat je lekker zwanger bent en blijft! liefs berbel
Nou dan weet deze verkoopster niet waar ze over praat. Deze test heeft juist heel weinig HCG nodig en is gevoeliger en betrouwbaarder dan sommige dure testen. Marsab ik hoop dat de bloeding innesteling is, maar aan je test te zien ben je zeker weten zwanger!
ik zie wel een streep.. ik hoop dat t voor jou positief is meid. maar juig nog even niet te vroeg voor die echt donkerder is want hoe vaak ik al niet zon test heb gehad en toch ongesteld werd
ik zie het streepje ook, dus van mijn kant een voorzichtige gefeliciteerd! ik had ook zo'n test! denk dat de mijne nog wa lichter was en 2 dagen later was de streep al een heel stuk zichtbaarder laat zeker iets weten meid
Hey meid, Gewoon over 2 dagen nog een testje doen. Ik zie inderdaad ook een streep. En als het goed is moet de 2e test een stuk donderder worden. Ook van mijn kant alvast voorzichtig gefeliciteerd.
Nou idd haha. Ik testen al 3 dagen voor me NOD posi en met durdere testen heel licht posi. Op de zwangerschapstest zie ik zeker een 2de steepje. Over een paar dagjes nog eens testen dan zal ie vast donkerder zijn. Alvast een voorzichtige felicitatie
meiden ik houd jullie op de hoogte. Heb ook nog een test gedaan met cb, geen digitaal helaas (was er niet meer en was aan het eind v/d middag, dus niet naar een andere winkel geweest), maar ook deze gaf een kruis! Positief dus. Ik heb enkele dagen geleden wel flink bloedverlies gehad.... Ik dacht dat ik vervroegd ongi was geworden (na 18 dagen a). Misschien was dit toch een innestelingsbloeding? Zie mijn tempkaartje van FF in mijn onderschrift! Ik ga over 2 dagen weer testen, ik hoop zo dat de test duidelijker is!
hoi ik had in het begin precies zon test en ik ben echt wel zwanger naar een paar dagen werdt die steets donkerder dus ik mag je voorzichtig feliciteren
Ik had ook zo'n test! Was ook echt zwanger .. Dus alvast een heel voorzichtige felicitatie! Komt vast helemaal goed!!
Meid, je bent zwanger. 2 testen van 2 merken die beiden positief geven, betekent zwanger! Gefeliciteerd hoor!
Gefeliciteerd hoor! je bent zwanger! De kruidvat test is duidelijk positief hoor, de lijn is lichter dan de controle lijn, maar duidelijk te zien en dan geld toch echt een streep is een streep!