Hoi , zijn er mensen die deze al hebben aangekocht en wat zijn uw bevindingen errond?? Wij hadden vroeger de Phil&Teds kiwi e3 en doorverkocht en we zouden de promenade nu wel willen aanschaffen maar ben nog niet bij de winkel geraakt om uit te testen met ons jongste kindje. Liefs
Wij hebben hem We hebben er alleen nog niet mee gereden. Hij staat boven op zolder te wachten op ons tweede beebje Wij wilden een douwagen die we als mono konden gebruiken omdat onze zoon natuurlijk al wel kan lopen maar nog geen hele stukken en ook niet echt goed luistert ( vliegt nog overal heen als hij iets ziet) Hij zal misschien niet heel lang meer in de kinderwagen willen dus is het wel fijn dat we deze wagen terug kunnen zetten naar mono. Onze oude kidnerwagen ( mutsy transporter) hebben we verkocht aan een vriendin van ons. Dus kwamen we al snel op de phil en teds uit ( andere vonden we erg duur) En ik vond het idee dat de baby een eigen reiswieg heeft veel prettiger dan bij de andere phil en teds waarbij de baby als het ware in een soort van zak hangt. En mijn vriend wilde een 4wieler. Dus vandaar onze keuze We hebben er luchtbanden bij gehad, wilden we graag omdat we dachten dat het misschien lekkerder was voor vering en lekker rijdt. Deze kregen we gratis. Nog geen ervaring met rijden dus maar ik kan niet wachten
oh dank je voor je reactie ,kom me dan ook update als je hem voor't eerst hebt gebruikt! Waar heb je hem aangekocht als ik vragen mag en welk was de prijs? Tot nu toe had babyland toen ze promotie hadden de bestekoop.
wij hebben hem bij babyjungle gehaald. Ik had de P&T wagens op de 9maandenbeurs gezien bij hem op zn stands en was toen al fan. Moest alleen manlief nog overtuigen Wij zijn toen langsgeweest bij zn showroom. Hij heeft niet echt een winkel en is ook alleen maar bepaalde dagen open. Deze wagen kwam toen net binnen en zat nog nieuw in doos. Het was de eerste die hij verkocht. Wilde deze wagen eigenlijk als showroommodel neerzetten haha. Wij hebben hem gekocht met douzitje en luchtbanden kregen we gratis. We kregen de regenkappen als 2 voor de prijs van 1. Maxicosy adapters hebben we niet erbij gekocht. Die kostten iets van 40 euro en heb dat bij Tycho zn oude wagen maar 3x gebruikt dus vond het zonde om die te kopen. Vind het voor de baby toch prettiger als hij gewoon kan liggen in de reiswieg als ik ga winkelen enz. Voor de rest ook geen babynestje erin gekocht. Ga gewoon dekentje en lakentje gebruiken. Voetenzak voor Tycho twijfelde (en nog steeds) ik over want ik weet niet of hij er nog heel erg gebruik van gaat maken en of hij dat nog wel wil. Straks is hij groot genoeg om bijv gewoon in zn skibroek in de wagen te zitten als het kouder wordt. Volgens mij hebben we iets van 900-1000 euro betaald ...
Hoi , Hoe is het nog met je sassie? Ben vandaag met men ventje naar babydump geweest en heb hem daar kunnen uittesten ,de vibe was net uitverkocht dus kon ik hem helaas niet laten vergelijken met elkaar. Hij was dus niet overtuigd en ik ja ik ook niet.... jammer want op internet zou je zeggen DIE WORDT het !!! Maar neen ik vond hem nogal groot en lomp overkomen. Toen liep mijn ventje verder en hij is verkocht aan de Bugaboo donkey? Dus ik ga daar later eens op verder uitzoeken
Jammer dat je niet overtuigd bent. Ik vond het wel een fijne wagen. EN indd hij is wat lomepr maarja wat verwacht je ook van een duowagen hihi. Ik vond de donkey ook fantastisch, was er helemaal weg van toen ik hem zag. Maar op de 9maandenbeurs heb ik ermee gereden en vond het niks. En ik vond hem te duur (manlief ook) Daar overschreden we echt ons budget mee. Hoop dat de donkey jullie wel bevalt! x
we hebben hem nog niet wie weet wordt het nog een andere ,hij is erg duur ja. Ik wens je nog een supervlotte bevalling toe en een gezonde baby die graag in zijn of haar promenade zal liggen
Dankje meis hoop dat die snelle bevalling gaat lukken Wij vielen gewoon echt voor de prijs... Dat vonden we gewoon echt absurd en echt niet te betalen voor ons nu. Vind hem er nog steeds wel super uitzien en zal m niet snel vergeten maarja wat niet kan dat kan niet xx