Ik vervloek onze magnetron al een tijdje, eigenlijk, sinds we hem hebben. Ik ben altijd een beetje huiverig voor producten van onbekende merken, maar ik heb mij laten verzekeren dat dit een prima magnetron zou zijn. Het is er een van Tarrington House, een simpele, goedkope, kleine rotmagnetron, haha. Hij was in de aanbieding bij de Makro (hooguit 2 maanden terug) en wat heb ik er een spijt van zeg! Hij is alleen per 30 seconden in te stellen, wat echt te lang is voor een flesje.. De ene keer is het flesje met 25 seconden loeiheet, de andere keer is het net aan warm. Hij levert dus geen constante prestaties. Maar goed, er viel nog mee te leven.. Vandaag is mijn magnetronsterilisator van Difrax geleverd. Wat een uitkomst leek mij dat: niet meer elke dag die flessen staan uitkoken en priegelen met een vork om het allemaal weer uit het pannetje te krijgen.. Afijn, ik driekwartier bezig geweest met uitvogelen hoe alles werkt etc., wil ik de sterilisator erin schuiven: PAST IE NIET! Hahaha, verdorie.. Magnetron te klein! Nu mijn vraag: Wie van jullie heeft de sterilisator van Difrax en hoe groot is jullie magnetron (mijne heeft dus maar een inhoud van 20 liter)?! Heb qua formaat echt geen idee naar wat ik moet kijken, als ik opzoek ga naar een nieuwe magnetron.. Want dit is dus echt dé perfecte reden om toch een andere uit te zoeken
Hoi, ik heb geeeen idee.. maar ik moest zo lachen om je verhaal. (sorry ) Zoiets had ik laatst met een bakvorm haha. Succes..