Naambordjes-spoed

Discussie in 'De lounge' gestart door Female, 16 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female

Female Niet meer actief

Ik wil voor mijn schoonvader een klein cadeautje halen vandaag, voor vaderdag.

Nou bedenk ik me opeens iets, ben er alleen een beetje laat mee. Het leek me wel een tof idee om een naambordje voor hem te laten maken voor bij de deur. Maar op welke plaatsen kan ik zoiets allemaal laten maken? En ben ik er niet te laat mee. Zal mss wel op bestelling zijn of niet?

Hoop dat jullie wat adresjes voor me hebben of creatieve ideeen.

Bedankt!

Groetjes...

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Loop even de plaatselijke sleutelmaker binnen. Meestal hebben die ook naambordjes service.

3. LowiekeDeVos

15 jun 2007
    17
    0
    0
    Sleutelboer heeft dat idd, maar waar wij ze hadden gehaald ging dat dus wel op bestelling. Daar besteld, opmaak geregeld en betaald, en anderhalve week later hadden we het in de brievenbus.

4. hoihoi
    ik heb toen een naambordje besteld via een site...helaas weet ik deze site niet maar zijn makkelijk via google op te zoeken. alleen dan heb je m niet meer voor zondag ben ik bang hahaha
    ik vind naambordjes alleen zo duur :( :confused: wij wilde zon mooie glazen, maar dan zit je al gauw rond de 100 euro...dus hebben nu maar een heel klein simpel ding waar net onze voornamen op konden en zelfs die was al 11 euro haha

suc6!

liefs marieke

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Wij hebben ook een glazen. Gekregen van schoonvader. Heeft ruim een maand geduurd voor we hem hadden. Gezandstraalt ofzo.
    In ieder geval. Kleine simpele bordjes kun je voglens mij zo laten maken.
    En anders ga je NU en dan is ie vanmiddag om 5 uur zeker klaar!

6. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    stel hij is op bestelling :) dan kan je er toch een leuke kadobon van maken ?!

succes

7. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Wij hebben er toen 1 uit Valkenburg meegenomen, dat is klaar terwijl je wacht (van mergel).
    Misschien dat er ook dat soort dingen zijn. En anders idd een cadeaubon.

Linda

8. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    hebben wij ook! :)

9. Female

Female Niet meer actief

Meiden helaas heb ik zosnel niks kunnen vinden (had ik maar eerder zo creatief moeten zijn he :( ) dus nu een aantal toffe planten in potten voor buiten gekocht... Bedankt voor jullie tips ;)

10. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    jammer dat k 't nu pas pees.
    want anders had je ff naar beverwijk kunnen sjeesjes.. daar maken ze ze a la minuut.( oh je woont in belgiƫ zie ik.. was een lange rit geweest :) )

Deel Deze Pagina