Wie heeft dit? met als topmatras een 2 persoons met split erin zodat je onafhankelijk van elkaar de hoogte kan verstellen? mijn vraag is: ik kreeg bij de aanschaf te horen dat ik voor 100!!!! euro hier een hoeslaken voor kan komen. Van de zotte vind ik. Maar waar kan je deze wel komen voor een schappelijke prijs?
Wij hebben er 1, van de IKEA. Allebei een apart matras (die van hem is ook steviger dan de mijne) en elektrisch verstelbaar. Wij hadden wel het probleem dat de matrassen uit elkaar schoven als we de bedden omhoog of omlaag deden, we hadden elke dag een goot tussen de 2 matrassen in. Tip die we kregen; er een anti-slip mat onder leggen, op de lattenbodem. Koste ons 6 euro en het werkt ^^
we hebben beide een matras maar erop zit een topmatras die wel 2 persoons is. Met split in het midden. Voor het topmatras zoek ik een hoeslaken niet voor 100 euro
Split Topper Hoeslaken | Split hoeslaken 35 euro Jersey topper hoeslaken met split 180x200/220 | Jersey topper hoeslakens met split | Dekbedovertrekken, hoeslakens en ander beddengoed. Ondergoed en huishoudtextiel 40 euro Split/Topper Hoeslakens katoen - Slaaptextiel 44 euro voor de grootste http://www.hoeslaken.nl/pagina's%20marc%20robin/pagina%20winkel%20cover%20split.html 60 euro www.googleit.nl