wie heeft een foto van een serie ovulatietesten?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door debby82, 19 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Dit zijn mijn testen van mijn laatste cyclus. Dus de testen in de ronde dat het raak was! :D

2. Marilene

Marilene Actief lid

17 nov 2006
    336
    0
    0
    docent
    #22 Marilene, 26 apr 2010
    Laatst bewerkt: 26 apr 2010
    10 dagen na dit rijtje bleek ik zwanger, dit zijn ook sensitesttesten! Het zijn opeenvolgende dagen, bij mij loopt het de ene keer heel snel op en soms blijven testen wel 4 dagen hetzelfde. Ik heb ook niet elke cyclus een eisprong vanwege PCO, eigenlijk meer niet dan wel! Is dit een beetje wat je zoekt? Ik testte wel elke dag rond dezelfde tijd, uurtje of vijf 's middags. Alleen de startdatum is lastig te bepalen. Meestal begon ik rond dag 14 en als er totaal geen LH-streep kwam, wachtte ik een dag of wat. Maar in dit rijtje liep het dus per dag erg op, had ik het zomaar kunnen missen. Maar houdt moed meiden. Ik heb vanaf december 2004 (gestopt met de pil) 4x een positieve ovulatietest gehad en ik was vier keer zwanger!

3. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Hey,

Ik heb hier ook nog een paar ovulatie testjes, de onderste is van vandaag, en vanmorgen een FM gehad en eitje is 9 mm, dus heb nog even te gaan

Deel Deze Pagina