Vreeeeselijk!! KV 2 voor 5 dus echt WEL indrooglijntje!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lindsay33, 16 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindsay33

Lindsay33 Niet meer actief

Hallo meiden,

11 april was mijn NOD en nog steeds niet ongesteld.
    Getest met Kv 2 v5 steeds een licht roze streepje, 1 met een pennestreepje.....Foto hier geplaats tot vermoeiens van sommige dames omdat ik twijfelde, op 2 na feliciteerde iedereen me.
    Toch twijfels en...

Net met CB digi met indicator getest: NIET ZWANGER!

Wat een domper op onze voorzichtige vreugde.
    Als nog iemand durft te zeggen dat KV 2v5 geen indrooglijntjes heeft.... HIER het bewijs!!
    Ach ´t is jammer maar had er diep van binnen ook wel iets rekening mee gehouden.

@Visje84: hoop echt dat het bij jou wel positief uitpakt!
    @Deesi: voor jou hoop ik hetzelfde

Wat was het spannend en wat hebben we met elkaar meegeleefd maar voor ons heeft het helaas niet zo mogen zijn...

Fijn weekend allen! Liefs

2. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    lindsey cb digital staat er ook bekend om om meer hcg te moeten hebben de kv test 15 a 20 hcg en cb 45 a 50 hcg
    de ene test met cb heel snel en de andere niet

3. Lindsay33

Oh, nah dat geeft nog heel iets hoop maar zie het ineens somber in, hoe is t bij jou??

4. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ik wil je niet valse hoop geven maar dit is mij toen ook gezegt

ja ik wacht tot maandag he goed van mij he;)
    verder ben ik sinds 2 dagen zo duidzelig word er gewoon misselijk van .
    tje moet kv en trekpleister toch eens gemailt worden he als we allemaal onze nod krijgen dan testen ze toch erg vals

5. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    HCG verdubbeld om de 2 a 3 dagen. Ik zou nog even wachten en maandag weer eens een test doen. Pak dan eens een andere. Clear blue met een plusje?

Ik teste 4 dagen na mijn NOD pas positief met CB zwanger/niet zwanger.
    En mijn test zag er precies zo uit, als jou test... Zie album

6. Lindsay33

Plus dat er op de verpakking staat u kunt 4 dagen voor de verwachte menstruatie testen!! Terwijl ik 5 dagen na NOD zit, wat ik trouwens NOOIT heb! Was wel erg verdunde urine, had veeel gedronken, dat misschien het probleem geweest.
    Maar zoals gezegd zie het somber in..

7. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    gelukkig kan je er hier over praten
    het ene lichaam is het andere niet;)
    zolang er geen bloed is is er nog hoop he meid

8. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toevallig zat ik net je andere topic te lezen.
    Die test zie er toch behoorlijk positief uit hoor.
    Misschien was het net iets te snel voor de cb digi, want deze test heeft idd meer hcg nodig.
    Ik snap je teleurstelling maar ik zou de hoop nog niet helemaal opgeven hoor.
    Ik heb op dit forum vaker gezien dat de cb digi zei 'niet zwanger' terwijl dan later bleek dat diegene toch wel zwanger was.
    Geen bloed geeft moed. Als je over een paar dagen nog niet ongi bent, zou ik het gewoon nog eens proberen hoor.
    Succes, ik ga voor je duimen.
    Liefs Gwen

9. Lindsay33

weet ook niet meer wat ik ervan moet denken, hoop dat jullie gelijk krijgen!!

10. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    daarom zei ik die dingen in je andere topic, want weet als geen ander hoe het voelt om blij te worden van iets wat er niet is..

maar natuurlijk hoop ik zo zo zo heeeeeeeel erg dat als je over 2 dagen nog een keer cb zwanger/nietzwanger doet dat er zwanger op staat.. ik vinf het heel rot voor je die onzekerheid

11. Lindsay33

Ik weet het, soms wil je tegen beter weten in het ook niet horen over indrooglijntjes maar dat je zelf al wel weet dat het misschien niets is....begon te twijfelen toen velen zeiden dat KV geen indrooglijntjes heeft.
    Ja is moeilijk, ik denk ook dat als ik dit keer ongesteld wordt, het een poosje in de ijskast zet. Ben er zo mee bezig, maak mezelf en mijn omgeving helemaal gek.

12. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0

ik geloofde dat ook nooit van die indrooglijntjes, maar nu ik jouw zo hoor en hoor het steeds vaker..

het is heel moeilijk, maar loslaten is het beste.. maar ik zou zeker nog wel over 2 dagen die 2v5 doen en een cb digital zwanger/ niet zwanger.. xxxxjes

13. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Hoe kan je dit nu zo stellig schrijven als je nog helemaal niet ongesteld bent geworden?! Misschien ben je wel zwanger maar geeft de Clearblue digital dat gewoon niet aan!

Je bent tenslotte al 5 dgn overtijd...

Schrijf je dan volgende week een topic dat Clearblue slechte testen heeft?!

Als je maandag nog niet ongesteld bent geworden en ook nog steeds geen positieve test hebt dan zou ik de dokter even bellen, misschien geeft een bloedtest meer duidelijkheid want die onduidelijkheid is moordend!

Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt en natuurlijk dat je zwanger bent!!

14. Lindsay33

Tuurlijk schrijf ik niet volgende week dat CB slechte testen heeft maar ik denk dat CB alleen het pennestreepje van KV bevestigt omdat ik niet de enige ben die een streepje heeft op KV 2v5 en niet zwanger blijkt te zijn, t zijn de twijfels die spelen denk ik...

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    t blijft lastig meid.. snap je gedachtengang wel hoor.. zeker omdat je al 5 dgn overtijd bent.. maar ik weet inmiddels wel dat alles kan met alle testen.. ik zou nog een kv test doen.. er zitten denk ik overal wel foutieve testen bij.. ieder merk wel een keer....maar ja dat wil je natuurlijk niet zien..

Ik heb t met KV nog nooit gehad.. maar ook nog nooit een pennestreepje met de cb +..wel met de kv+ test.. any hoe... ik zou 1 merk aanhouden dus in jouw geval de kv streepjes test... als die nu na een paar dagen weer postief is dan weet je genoeg..de digi gaf bij mij ook nega aan de eerste keer.. paar dagen later wel positief (eerste x 2 dgn voor NOD kv positief licht en digi nega, 1 dag NA nod kv knal positief en digi ook ZWANGER).. ach.. ieder mens en iedere zwangerschap is anders.. en zo ook de testen..

Tis denk ik goed dat je uitgaat van het negatieve al kan ik me niet voorstellen dat die kv test negatief is..is toch een stukje zelfbescherming...

Ik duim en hoop met je mee op ee knallende alleszeggende test...

16. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    ik heb ook goeie ervaring met kruitvat testen, 3 x lichte streep gehad en was wel raak.. helaas mis gegaan.. ik duim voor je meis!

17. Lindsay33

Dank je, zo lief dat je zo met me mee leeft ook, dat doet je dan weer goed omdat je ook met zo veel vragen en twijfels zit. Ergens zegt mijn gevoel wat jij zegt: weer met KV testen en wat daar uitkomt vanuit gaan.
    Ben benieuwd, zoals ze hier zeggen geen bloed geeft moed.
    En dit soort lieve berichtjes!;)

18. Lindsay33

Lief dank je, ik hoop dat ik jullie gauw alsnog iets moois kan laten zien!!
    Liefs

19. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ik heb je topics dan niet gevolgd, maar ook ik zeg geef de moed niet op!!

Test na t weekend gewoon nog een keer met de kv 2voor5 en nog een cb extra. Nog steeds negatief en toch niet ongesteld zou ik zeggen: stap dan naar je ha en dan daar ff urinetest en bloed ;)

Heel veel succes en sterkte meid, ook ik duim voor je en hoop dat je alsnog goed nieuws hebt!(K)

20. tinkelbell

tinkelbell Actief lid

28 mrt 2010
    202
    0
    0
    NULL
    NULL

Deel Deze Pagina