Harde buiken, pijnlijke steken, 41 wkn.

Discussie in 'De bevalling' gestart door RianneF, 14 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    Of ik ga overal wat achter zoeken, of de bevalling dient zich aan.
    Ik heb al zo'n 1,5 week regelmatig harde buiken om niks, maar sinds gisteren zijn daar pijnlijke steken onderaan de buik bijgekomen.
    Vandaag na het douchen, toen ik mijn vagina afdroogde, kwam er wat roods op de handdoek (was een witte). Toch er aan geroken en het rook heel apart... Maandverbandje in m'n onderbroek gedaan maar niks meer!
    Kan dat vruchtwater zijn geweest? Dat er een heel klein scheurtje in de vliezen zit? En die harde buiken en steken? Voorweeen?

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    harde buiken en steken heb ik ook al een tijdje, maar ukkepuk zit nog steeds nat en warm binnen:(

en dat rood...misschien dat er een adertje gesprongen is?

vervelend he overtijd lopen! bij alles ga je dan denken: zou het?! terwijl het vaak "niks" is:(

3. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    De steken worden wel al pijnlijker, er zit nu zo'n 10-12 minuten tussen, maar ze duren geen minuut.

4. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    Daarnet op bed gelegen, ik voelde het op een gegeven moment naar mijn rug trekken... Ik was even bang voor rugweeen want die heb ik bij de eerste ook gehad. Maar nu zit ik op de bank en voel ik het weer in mijn buik.

5. Ukkiefct

Ukkiefct Lid

18 dec 2010
    61
    0
    6
    Vrouw
    Enschede
    hoi

ik ben nu 39 en 2dagen en heb precies het zelfde gevoel als dat jij aangeeft bij mij is het nu vanaf een uur of vier bezig maar telkens om de tien min...maar het is nog niet zo pijnlijk dat ik het uit gil..dus zal helaas het echte werk nog wel niet zijn, om de tien min is ook nog geen reden om te bellen helaas...slijmprop al wel verloren en bmh was ook al korter afgelopen donderdag.....

Zet het bij jou als door of is het weer rustig nu?

S6

6. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    Daarnet zat er al 7,5 minuut tussen en de pijn duurt zo'n 40 seconden, is de ene keer wat heftiger als de andere. Dus kan alleen maar hopen dat het echt werk gauw begint. :)

7. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ik had dat vanacht ook bij het afvegen na het plassen.. wat roods op het wc papier.. toch maar gaan slapen en vandaag niet meer gehad..

ook de harde buiken en steken heb ik.. maar niet echt regelmatig.. heb dit al 2 dagen..

iedere keer hoop ik ook dat zover is.. maar helaas haha

(ik weet jammer genoeg niet hoe weeen aanvoelen dat had ik bij mijn dochtertje niet.. dus daarom denk ik bij alles wat ik voel.. ohhh misschien komt nu de wee hahaha)

8. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    Ik hoop maar op het beste, ben er wel aardig zat van!

9. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    Tegen 6 uur begon het wat meer door te zetten, steeds regelmatiger en zo. 7 uur verloskundige gebeld, half 10 baby geboren! :) En een flinke, 55 cm en 4710 gram :D We maken het prima!

10. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Gefeliciteerd Rianne! Geniet ervan :)

11. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Van harte gefeliciteerd:)

12. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Gefeliciteerd !!:D

13. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Gefeliciteeeerd!! :D en dat is idd een flinke zeg! :)

Deel Deze Pagina