oudjaarslot

Discussie in 'De lounge' gestart door Rono, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rono

Rono Niet meer actief

Hoi Hoi,

Wie weet hoe duur oudjaarsloten zijn? Ben er over aan het twijfelen 1 te halen. Normaal doen we het nooit maar aangezien we nu maar met zijn 4tjes zijn vind ik het wel leuk.

Tnx

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

hele 30 euro halve 15

ik haal niet vind ze echt te duur

doe mee met de postbode loterij en thats it

3. sweet84

sweet84 Bekend lid

16 apr 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Een half lot is 15 euro en een heel lot is 30 euro.

4. Rono

Rono Niet meer actief

Dan ga ik voor een half lot, 15 miljoen is ook wel genoeg ;)

5. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Wij hebben er 4 .. 1 heel lot ( € 30 ) zelf gekocht 1 heel lot gekregen en 2 halve loten ( € 15 per stuk ) gekregen.

Ben benieuwd :D

6. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    en je kan ook nog kiezen voor de jackpot of niet? dan is het 26 euro?! vind het ook een hoop geld, we hebben 2 halve loten gehad maar anders hadden we het ook niet gekocht denk ik.

7. Rono

Rono Niet meer actief

Ga jij voor de 2e prijs dan? Want ik ga de hoofdprijs winnen hoor :D

8. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Wees er dan wel snel bij, want ze zijn vaak al voor oudjaar uitverkocht. Ik/wij hebben een half oudjaarslot gekocht idd omdat ik 30 euro net een beetje te gortig vind. Daar komt bij dat er met de oudjaarsloterij maar 1 trekking is en normaal met de gewone staatsloten altijd 3 trekkingen.... dus gewoon meer kans.

9. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Mijn vriend heeft er een gehaald. 30 euro.
    Is wel duur, maarja we halen er nooit een en doen ook niet mee met andere loterijen.
    Alleen met oud en nieuw halen we er een...

Dussssss kom maar op met die euro´s hahahaha...

10. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wij hebben er 2 gekocht, hele loten....! ben benieuwd of hier de eerste prijs valt :p:p:p zal wel niet maargoed een mens mag dromen he :p zal wel weer een tientje worden..... hahah

11. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Wij hebben twee halve loten.. eigenlijk vind ik het onzin want je wint toch nooit wat of alleen maar een tientje. Maar ja ieder jaar met oudjaar bezwijk ik toch weer voor het idee van wat ik allemaal kan doen met 15 miljoen..

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Andere jaren kochten wij wel 2 halve loten maar nu niet hoor...vind ze echt heel erg duur geworden.

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Wij hebben ze elk jaar, is traditie geworden. Maar ze zijn idd best duur 30€.

14. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een heel lot gekocht. We spelen ook nog mee met de postcode loterij, maar deze 14e trekking valt daar niet onder. Dus daar hebben we ook nog 1 lot voor gekocht.
    Ik vind de staatsloterij wel spannend altijd. Koop normaal nooit een lot, alleen met O&N. Vorig jaar 50 euro gewonnen. Ben benieuwd of we dit jaar ook nog wat winnen.

15. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    O ja, ik vind 30 euro ook erg duur hoor. Maar ik krijg van mijn baas altijd 100 euro voor kerst (ipv kerstpakket) en daar koop ik dan in ieder geval 1 lot van. Dat was toch extra geld.

16. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Ik vind ze ook veel te duur maar wij krijgen van mn vader altijd een bedrag voor het nieuw jaar, dus hier is het ook extra geld. Anders zou ik het niet doen.

17. ik had afgelopen keer 100 euro gewonnen
    dus heb gelijk een oudejaarslot gekocht en een lot voor januari

manlief heeft een voorgevoel
    zal wel een volgevoel zijn, :D

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wij hebben ook 2 hele loten gehaald. En 2 loten van de postcodeloterij. Duimduimduim.

19. silkeoudeg

10 dec 2011
    49
    0
    0
    Zelfstandig medewerker bediening en net afgestudee
    Almelo
    Wij hebben voor het eerste een lot gekocht...de laatste maand was zo positief (in tegenstelling tot 11 negatieve maanden ervoor) dat we wel een lot moesten kopen door al het geluk!!
    Nu hopen dat we 2011 leuk kunnen eindigen, maar we beginnen 2012 sowiezo goed aangezien 2012 ons eerste kindje wordt geboren.

Lieve dames hier op de zwangerschapspagina...
    IK WENS JULLIE EEN HEEL GOED UITEINDE EN HEEL VEEL LIEFDE GELUK EN GEZONDHEID VOOR 2012 EN DE JAREN ERNA

20. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Ik koop ieder jaar een heel Oudejaarslot
    Altijd met eindcijfer 5 en we hebben nu nog een half lot(zat in kerstpakket) met eindcijfer 6

Deel Deze Pagina