We hebben al een zoon Evan en weten sinds kort dat we, als alles goed gaat, medio April een dochter mogen krijgen. We twijfelen enorm tussen Lauren en Nové. Lauren vind ik wel mooi maar hoor je vaker en Nové vind ik heel mooi en lief (maar mijn man is bang dat het minder leuk is voor onze dochter vanwege de apartheid). Ik hoor heel graag jullie mening. Een vergelijkbare mooie suggestie is ook welkom
Ik vind Nové het mooiste bij Evan passen. Misschien zit hier nog wat bij: Niva Isen Lotus Maxe Rava Nika Rosa Misha Noé Tesse
Lauren spreekt niet zo lekker uit... Nové heeft ook geen fijne klank vind ik, Nova of Neva klinkt mooier/beter. Niké klinkt inderdaad leuk, maar zoek aub het Franse woord Niquer op en denkt dan nog eens na over deze naam
Niké lijkt mij teveel op het merk Nike Ik vind Nové ook een beetje gek, alsof het eigenlijk geen naam is. Maarja, Lauren vind ik dan weer niet zo bij Evan passen omdat ze een beetje op dezelfde klank eindigen. lastig.
Ik vind Lauren echt geen mooie naam. Nové vind ik erg leuk, maar door het leesteken een beetje lastig in gebruik. Rosa en vooral Niva vind ik ook erg leuk.
Absoluut Lauren! Prachtige klassieke tijdloze naam ook mooi voor een volwassen vrouw en goed internationaal uit te spreken. 😊 Nové te gekunsteld en idd steeds de naam moeten herhalen en spellen lijkt mij geen pretje.
Ik vind Lauren op papier altijd heel mooi maar de uitspraak niet zo. Nové is wel leuk maar ik vind Niva of Nova dan mooier. Neva klinkt wel leuk maar dat zou ik niet doen omdat dat dezelfde letters zijn als Evan. Al kan ik me voorstellen dat sommige mensen dat juist leuk vinden.
Ik vind Lauren heel mooi. De hele Nové/Nova/Niva/Neva rage daar houd ik niet zo van, vind het te 'hip' en te soft. (Sorry) Ik dacht nog aan Lana, Lara en Lena.
Nove vind ik erg mooi! Stoer en toch lief Ik had die naam zelf ook in gedachte maar dan anders geschreven Novay
Hmm, zou voor allebei niet kiezen.. Evan & Luna vind ik mooi of Evan & Rava Verder nog: Dana Demi Dewi Febe Juna Lune Mara Nova Rosa Suze Tara Vera Yara
Dat laatste dacht ik ook meteen en alleen om die reden zou ik al voor een andere naam gaan. Lauren vind ik een mooie naam en past bij Evan