wella pro series ervaring??

Discussie in 'De lounge' gestart door tico, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    hallo dames,

heeft er iemand al ervaring met die nieuwe schampoo en conditioner van wella pro series? het zijn die grote rode en witte flessen. Volgens de reklames is het net zoals schampoo die je bij de kapper haalt. Nu ben ik dus benieuwd naar ervaringen. Dus wie heeft het al gebruikt en wat vind je ervan??

2. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

ik heb deze.

Op zich wel fijne shampoo, maar niet echt voor mijn haar. Ik heb vrij slap en kort haar en ik moet eigenlijk meer volumeshampoo hebben. dit maakt het haar een beetje slap en statisch. Maar ja, dat zal per haartype verschillen.

Het ruikt lekker en mijn haar wordt er niet vet van. Dat zijn wel weer voordelen. Maar als het op is zou ik het niet weer kopen. Dan ga ik weer terug naar mijn oude Andrelon volume shampoo.

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ik!
    Ik vind het wel fijn spul. Ik hoef er maar heel weinig van te gebruiken en het ruikt lekker.
    Mijn haar wordt nu minder snel vet en voelt goed aan, dus ik heb alweer een voorraadje ingeslagen! :D

4. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ik heb de 'volume' variant gebruikt. Wat een ròtshampoo:x Ik heb fijn, lang haar en het leek wel touw na het wassen. Zelfs na het gebruiken van de conditioner was het niet zacht. En als het gedroogd was, was het gewoon dof. Ik heb de shampoo weggegooid, flessen zaten nog ruim halfvol. Zonde van m'n geld:(

5. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Loetje, dat doffe merk ik ook! Ik heb ze 4 weken geleden mooi geverfd, glans is er al af.

6. fantasy

fantasy Actief lid

24 jul 2007
    473
    0
    16
    Veluwe
    Ik heb de Shine versie gekocht. Ik maak de flessen wel leeg, maar ga ze niet meer kopen. Het enige wat ik fijn vind, is de geur. Verder wordt mijn haar er gortdroog, statisch en pluizig van. En mijn krullen zijn een stuk minder met deze shampoo. Sinds mijn bevalling van mijn eerste kindje ben ik op zoek geweest naar een andere shampoo, omdat mijn haar sindsdien veranderd was. Inmiddels heb ik een fijne van Andrelon gevonden, die voor laagjes haar. Ruikt erg lekker, krijg er superzacht en mooi haar van. Gelukkig is mijn laatste fles Wella bijna leeg. Ik vond het zonde om 'm maar zo weg te gooien.

7. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    nou ik blijf geloof ik toch maar bij mijn andrelon voor gekleurd haar dan. Dit is trouwens echt een tip voor dames die hun haar verven. de kleur blijft erg goed met deze schampoo.

8. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik vind die shampoo ook niks!
    Ze zeggen dat het salon kwaliteit is, maar me haar wordt er zelfs met conditioner droog van als touw!
    Precies hetzelfde als met Syoss, die ook zeggen dat het salon kwaliteit is.
    Nee bedankt!

Ik blijf wel bij elvive, gliss kurr of andreleon.

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ja ja ja :D Ik heb ze!
    En ik ben er super tevreden over.
    Heb dik en veel haar en ik vind t geweldig.
    Heb de shampoo en conditioner colour!

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

Oh... haha ik merk dat ik bijna de enige ben!
    Mijn haar word er helemaal niet droog van..
    Ik ga voortaan alleen maar voor de Wella.

11. Seth

Seth Niet meer actief

heb de volume....

maar vind het eigenlijk maar "gewone shampoo".....

had ze gekocht voordat de reclame er was... maar gewoon omdat ze in de aanbieding waren.....

kocht vroeger wel eens shampoo die alleen bij de kapper te kopen was.... en dat was toch echt een verschil....

Deel Deze Pagina