Heb echt geen fláuw idee! Afgelopen keren heb ik al een t-shirt o.i.d gegeven, parfum draagt ie niet, aftershave gebruikt ie ook niet, huidcreme heeft ie al en ik zit momenteel erg krap dus wil liever niet boven de 20,- als het even zou kunnen. (daarmee vallen dus alle gadgets af) Ik loop echt helemaal dood Tips zijn dus heeeeel erg welkom
je kan ook douchegel kopen en dan doe je om de douchegel een gedicht. of je koopt een mok en dan daar in een gedicht. ik noem maar wat op hoor.
sokken, zeer origineel Cd tje kalender fotocadeautje (met eigen foto erop) Portemonnaie foto van jullie samen laten maken. horloge armband ondergoed etentje bij de snackbar....haha agenda enz enz enz....
thnx voor de tips, ik geloof dat ik een mandje samenstel met allemaal verschillende biersoorten (heb net al 9 verschillende gescoord in de supermarkt). Hij drink graag een biertje ´s avonds nmnlk en dan doe ik er nootjes en kaakjes bij die hij lekker vind en nog wat kleine prulletjes/hebbedingetjes, plus een liefe kaart en bloem. Is leuk toch? Misschien een beetje cheap, maar zit er even niet anders in dit jaar en het gaat om het gebaar toch?
Ja hoor, inderdaad, het gaat om het gebaar. Maar ik vind het helemaal geen 'cheap' cadeautje hoor, erg leuk.
Ik maak ook altijd 'mandjes' als ik niet weet wat ik moet geven. Word altijd enthousiast ontvangen. (bijv. voor een verstokte roker sigaretten leuke asbak aansteker enz. Voor bierdrinker biertjes, een leuk glas enz. Voor iemand die van engeltjes houdt allemaal prullen met engeltjes erop)