De lente komt er aan! Hebben jullie al een nieuwe jas voor het voorjaar? Ik heb nog 2 leren jasjes (een zwarte en een beige) en denk dat ik deze sowieso ook nog koop Ben benieuwd naar de jassen die jullie hebben
ben al eventjes aan het zoeken maar nog niets naar mn zin tegen gekomen. vind ik altijd erg lastig een zomerjas. hier een zwart blazertje en een spijkerjasje van vorig jaar
Heb ook nog een leren jasje...maar voor rest nog niet gekeken. Die jas is echt super leuk, waar is ie van?
Ik wil nog een mooie zomerse trenchcoat. Die van 2 jaar terug is versleten. Dus op zoekt naar een trenchcoat. Wallis heeft vaak hele leuke, jammer genoeg zit die in de UK, dus kopen is een beetje een gok qua maat. *EDIT* Deze: http://euro.wallisfashion.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=1&viewAllFlag=&catalogId=34092&storeId=13075&productId=8853901&langId=-1&sort_field=Relevance&categoryId=334858&parent_categoryId=334360&pageSize=20
Ik doe het nog steeds met mijn lange zwarte trenchcoat. Hij is heeeeel mooi. In mijn zwangerschap gekocht (geen positiejas) hij was toen afgesprijsd voor 15 euro? En hij is super mooi. Alleen de kleur.....ja zwart niet echt zomers natuurlijk. Maar al heel veel complimentjes over gehad.
Ik heb een leren jas, crème kleurig.. En zon jas die je open draagt zegt maar.. Van de shoeby, i love shoeby
Ik heb gister deze jas gekocht! Ben er zoooo blij mee Gaastra Jas Nantes Marineblauw Voor manlief deze jas Gaastra Jas Limits Wit Voor zoonlief deze jas gehaald McGregor Bomber Jas Henry Navy Allemaal geslaagd dus gisteren. Kom maar op met die lente
Leuke jas Chiggy! Lekker zomers kleurtje. Ik heb heeeeeel veel jassen. Lente, zomer, winter. Elk seizoen koop ik er wel weer een. Weet onderhand niet meer waar ik ze moet laten.. Deze zomer maar een keertje overslaan denk ik en wat moois voor mijn kleine meisje kopen.
Bijna 500 euro zomerjassen!!! Geniet er maar van Ik vind zomerjassen niet zo nodig alleen in het voor-en najaar natuurlijk maar wil er daarom niet zoveel geld aan uitgeven.
Daar gaat het toch niet om? Het zijn echte kwaliteitsjassen die water en wind afstotend zijn. Daarnaast zijn het jassen die niet zo snel kapot gaan. En ik vind hem echt prachtig. De mooiste jas die k heb aangehad. Dat was voor ons belangrijker dan het geld!
Ik wil ook een trenchcoat nog! Heb zelf een kort leren jasje, zwart, van de Hennes. Daar doe ik wel al drie jaar mee. En een neppert in t kobaltblauw. Spijkerjasje heb ik ook nog... En verder doe ik ook vaak gewoon een blazer erop in de kleuren van m'n outfit.
Ik heb nog een crème kleurige trenchcoat, een crème kleurig leren jasje, bruin leren jasje, 2 spijkerjasjes en een berg colbertjes, dus een nieuwe jas heb ik niet echt nodig. Maar wie weet...