hoi, mijn dochter is al sinds zaterdag ziek (koorts diarree) overdag krijgt ze normaal nog 3 flessen, maar omdat ze die niet wegkrijgt nu, geef ik haar meerdere kleine flesjes. ook is het 2 nachten voorgekomren dat ik haar snachts een klein flesje heb gegeven. Is dat verstandig, of gaat ze daar dan weer aan wennen?
Nee hoor, gewoon lekker geven. Hier ook gehad vorige week. Dochter was ziek en ben weer helemaal teruggegaan op voeding en slapen op verzoek. Dit was voor ons beiden het prettigst. Toen ze weer beter was, pakten we het schema zo weer op. Nu eet ze weer als een tijger en slaapt weer keurig de vaste slaapjes.
Ties wil tijdens zijn sprongetjes ook snachts een voeding. als het over is gaat hij weer doorslapen. dus gewoon doen hoor!
Gewoon geven, ze heeft het nodig. Als ze weer beter is, slaapt ze vanzelf weer door. Niet te bang zijn om te verwennen.
Ik gaf het ook gewoon hoor. Helemaal omdat ze overdag niet veel van haar flessen bakte was ik blij dat ik er in de nacht gewoon 200 cc in kreeg en daarna weer verder kon slapen. Is inmiddels een week geleden en ze slaapt weer door hoor
Als ze wakker wordt zou ik het wel doen. Wordt ze niet wakker 's nachts, zou ik haar ook niet wakker maken..
vannacht ging het al ietsje beter. Ze is wel een paar keer wakker geworden, maar ging weer slapen. Om 3.30 ging ze niet meer slapen en heb haar een flesje gegeven. Na 100cc had ze genoeg en gign weer rustig verder slapen.